Jak zvýšit prodej v restauraci přidáním byť jen jedné položky?

Ve většině restaurací chybí v menu jedna položka. Pokud přemýšlíte, jak zvýšit prodej v restauraci, tak právě tato položka dokáže udělat své. Zvýší nejen prodej, ale má pozitivní vliv i na spokojenost hostů a jejich opakovanou návštěvnost. Její absence v menu je zbytečná. Měla by ji mít ve svém lístku zařazenou každá restaurace.

Představte si situaci, kdy do restaurace přijdou hosté, kteří přijeli autem. Nebo pár, kdy žena je těhotná. Slaví pro ně významnou událost. Jídlo si jistě vyberou. Ale co si mají při takové příležitosti objednat k pití? Má si ten, kdo zrovna nemůže pít alkohol, připít vodou? A zde je právě onen nevyužitý prostor, jak zvýšit prodej v restauraci. Stačí maličkost, jako mít v nápojovém lístku zařazeno alespoň jedno nealkoholické víno. V dnešní době modernizace výroby a širokého výběru na trhu lze zvolit ne jedno skvělé víno bez alkoholu. Ideální situace nastává, pokud má restaurace více na výběr. Zastoupeno by v tom případě mělo být alespoň jedno šumivé, jedno bílé a jedno červené nealkoholické víno. V základu však stačí mít alespoň jedno nealkoholické šumivé víno. A máte o starost méně, jak vydělat v restauraci.

K tomu, aby si hosté nealkoholické víno skutečně objednávali a nebylo pouze položkou zabírající další řádek v menu, je potřeba, aby servírky a číšníci věděli, jak zvýšit prodej v restauraci. Tomu se musí správně naučit. Až tedy kombinace přidání nealkoholického vína do lístku a proškoleného obsluhujícího personálu, který bude hosty umět správně obsluhovat, docílíte kýženého cíle, jak vydělat v restauraci. Dalším důležitým bodem je samotný výběr vína a vhodného dodavatele. Je třeba přemýšlet nad tím, jak vysoký potenciál prodeje má víno bez alkoholu v dané restauraci, jak často může dodavatel vína dovážet, jaký je minimální počet lahví při jedné objednávce, zda si dodavatel za dopravu účtuje nějaký poplatek, atd.

Tagy:
Komentáře
  1. Miroslav napsal:

    dobrý den, to je výborný nápad Díky

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

  • Odebírejte nové články

    Nechte si ZDARMA na Váš e-mail zasílat rady a tipy pro majitele a manažery restaurací.

    Vaše osobní údaje (jméno, e-mailová adresa, telefon) budeme (Miroslava Trojáková vystupující pod obchodními názvy Mirin Group Restaurant Academy, Restaurant Academy a Mirin Group) zpracovávat pouze za účelem zasílání newsletterů a obchodních sdělení se zajímavým obsahem pro restaurace, a to v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Stisknutím tlačítka vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoliv odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé kampani. Proč a jak budeme Vaše osobní údaje zpracovávat, najedete zde: Ochrana osobních údajů >>
  • Nejnovější příspěvky
  • Rubriky