ŠKOLENÍ A CERTIFIKACE

Připravili jsme pro Vaši restauraci následující školení a další služby:

Školení na zvýšení tržeb v restauraci ŽIVĚ

Jedná se o nejvíce efektivní formu školení, kdy lze školení přizpůsobit provozu Vaší restaurace. Navíc mohou servírky a číšníci klást školiteli různé dotazy týkající se jejich práce. Nebo se personál může školitele tázat ohledně situací, se kterými se setkali nebo setkávají. Může se totiž stát, že v dané lokalitě panují specifika, která lze řešit pouze při živém školení. Po vystavení objednávky Vás budeme telefonicky nebo e-mailem kontaktovat a domluvíme si termín školení. Toto školení probíhá ve Vaší restauraci, případně po společné domluvě v náhradních prostorách, které si zajistíte. 

Cena je 1 498 Kč za školení každé 1 zúčastněné osoby (zaměstnance, vedení restaurace, atd.). V případě školení většího počtu osob / zaměstnanců je třeba objednat více kusů ŽIVÉHO školení - jedno školení vždy pro 1 osobu s tím, že školení proběhne ale v jednom termínu. Cena zahrnuje náklady na dopravu a tištěné materiály ke školení pro každého ze zúčastněných. Po objednávce a úhradě tohoto školení Vás budeme kontaktovat a domluvíme si termín školení.

Co se servírky a číšníci během školení naučí (obsahově se PDF a ŽIVÉ školení shodují):

  • základní pravidla slušného chování a vystupování

  • základy komunikace s hosty vedoucí ke zvýšení prodeje

  • prodávat, tedy znát a umět aktivně používat prodejní techniky v restauraci

  • umět správně argumentovat ve prospěch zvýšení prodeje

  • využívat verbálních i neverbálních signálů hostů ke zvýšení prodeje

  • znát a zvládat jednotlivé kroky servisního cyklu

  • sebemotivaci a práci sami na sobě

  • řešit problémy a krizové situace

  • týmové spolupráci

Školení na zvýšení tržeb v restauraci v PDF, verze 0.2

Když chcete ušetřit náklady a přesto proškolit svůj personál tak, aby znal základní pravidla pro obsluhu hostů a naučil se obchodním technikám přizpůsobeným pro provoz restaurace, pak volte tuto variantu. Objednané a zaplacené školení obdržíte e-mailem v PDF dokumentu ve formátech A4 i A5, které jsou vhodné pro tisk, čtení z PC nebo i z tabletu. Navíc k PDF školení obdržíte i test a odpovědi na testové otázky, abyste zaměstnance motivovali si PDF školení prostudovat.

Verze 0.2 tohoto školení v PDF je NOVINKOU! Tato verze je aktualizována, zpřehledněna a obohacena o další praktické rady a příklady. Standardní cena je 4 998 Kč. Máme pro Vás ale skvělou zprávu! Jelikož jsou nyní dočasně vyprodány všechny termíny ŽIVÉHO školení, můžete nyní získat tuto VYLEPŠENOU VERZI SE SLEVOU ZA 4 498 Kč jednorázově. 

Navíc restaurace, která si objedná ŽIVÉ školení, získá od nás automaticky slevu na PDF školení, aby se k daným znalostem a informacím mohli se servírkami a číšníky opakovaně vracet a připomínat si všechny podstatné body, které se naučili. Obsluhující personál tak neusne na vavřínech a jimi získané znalosti nepřijdou vniveč. Slevu na PDF školení obdrží daná restaurace ale pouze na vyžádání na e-mailu: miroslava.trojakova@restaurantacademy.cz. 

Co se servírky a číšníci během školení naučí (obsahově se PDF a ŽIVÉ školení shodují):

  • základní pravidla slušného chování a vystupování

  • základy komunikace s hosty vedoucí ke zvýšení prodeje

  • prodávat, tedy znát a umět aktivně používat prodejní techniky v restauraci

  • umět správně argumentovat ve prospěch zvýšení prodeje

  • využívat verbálních i neverbálních signálů hostů ke zvýšení prodeje

  • znát a zvládat jednotlivé kroky servisního cyklu

  • sebemotivaci a práci sami na sobě

  • řešit problémy a krizové situace

  • týmové spolupráci

Certifikace kvality obsluhy a služeb

Jedná se o zhodnocení kvality obsluhy a služeb v restauraci, která chce certifikací projít. To je možné i za předpokladu, že personál neabsolvuje jedno ze školení Mirin Group Restaurant Academy. Mystery shopper zhodnotí během své objednávky a pobytu v restauraci kvalitu práce obsluhujícího personálu a na základě toho může daná restaurace obdržet certifikát potvrzující kvalitu služeb tamního obsluhujícího personálu. K certifikátu kvality obsluhy a služeb je restauraci věnována i samolepka s počtem 1 - 5 hvězdiček dle dosažené míry kvality obsluhy, přičemž 1 hvězdička je nejhorší a 5 hvězdiček nejlepší dosažené hodnocení. Může se ale stát i to, že restaurace certifikát neobdrží a získá pouze samolepku s 0 hvězdičkami, která symbolizuje to, že kvalita obsluhy a přístupu personálu je příliš nízká, ale že restaurace absolvovala certifikaci. 

Cena certifikace je 1 998 Kč jednorázově. Cena zahrnuje náklady na 1 nápoj a 1 pokrm ve Vaší restauraci i na dopravu. Certifikace probíhá jako mystery shopping, proto se termín dopředu nedomlouvá. Je provedena do 6 měsíců, zpravidla však do 1 měsíce od zaplacení Vaší objednávky.

Co získáte absolvováním certifikace kvality obsluhy a služeb:

  • obraz o skutečné kvalitě obsluhy a služeb ve Vaší restauraci

  • přehled slabých míst a návrhy jejich odstranění

  • doporučení na případná zlepšení

  • informaci pro hosty restaurace ohledně ocenění kvality servisu

Proč si objednat školení pro servírky a číšníky právě od nás?

  • 1 školení, 1 cena, kompletní znalosti a dovednosti servírek a číšníků

    Chcete obsluhující personál ve své restauraci naučit určitým znalostem a dovednostem? U Mirin Group Restaurant Academy stačí objednat jedno školení a budou to umět. Nepořádáme několik různých školení, aby se servírky a číšníci naučili tomu, co potřebujete. Nebudete tudíž muset investovat několik desítek tisíc opakovaně. Naučíme je to najednou, v jednom jediném odborně zaměřeném školení!
  • Odbornost školitelů

    Nevaříme z vody. Školení je vytvořeno a vedeno školiteli s odbornými znalostmi a dlouholetou praxí v daném oboru. Proto dokážeme dobře porozumět potřebám Vašeho provozu a poradit, co lze zlepšit a jak dosáhnout úspěchu.
  • Poradenství

    Při objednávce školení od nás získáte další výhodu. Rádi Vám poradíme, co a jak zlepšit ve Vaší restauraci, jaké produkty nebo dodavatele zvolit, apod. Někdy pohled z vnější a odborný audit pomůže více, než by se dalo čekat.