ŠKOLENÍ A DALŠÍ SLUŽBY

Máte jakékoliv dotazy? Jsme tu kdykoliv pro Vás.

+420 776 17 99 18

info@restaurantacademy.cz

Proč si objednat školení personálu v pohostinství právě od nás?

  • 1 téma, 1 školení, 1 cena, kompletní znalosti a dovednosti servírek a číšníků
    Chcete personál ve své restauraci či jiném gastro podniku naučit určitým znalostem a dovednostem? U Restaurant Academy nemáme školení rozkouskovaná do několika navazujících modulů, z nichž každý něco stojí a je těžké si vybrat. Navíc víme, jak těžké je najít termín, kdy budou moci být přítomni všichni zaměstnanci a případně i kdy bude provozovna na chvíli uzavřena. Naše školení jsou jasně tematicky zaměřena. Ihned tedy víte, do čeho investujete a co je hlavním přínosem.
  • Zábava místo mučení
    Školení neznamená, že budou Vaši zaměstnanci jako ve škole pouze znuděně poslouchat. Jsme všichni "ze stejného těsta". I naši školitelé již mnohokrát řešili stejné situace, které trápí Váš personál. Proto si společně naladíme přátelskou atmosféru a pohodu. Jen tak bude Vaše zaměstnance školení bavit a budou nejen rádi hltat nové informace, ale budou chtít aktivně sdílet a konzultovat své poznatky a zkušenosti. Tím dochází snadněji k nápravě jejich chyb, rychlému převzetí nových návyků a zlepšení kvality i osvojení si nových návyků. Našim cílem je, aby personál školení nejen bavilo, ale přímo nadchlo místo toho, aby na konci řekli "konečně to máme za sebou". To se skutečně nestává. Naopak se personál většinou už nemůže dočkat, až si vše vyzkouší přímo v praxi. A Vy tak věnujete svým zaměstnancům skutečný bonus, ze kterého budou mít radost.
  • Odbornost školitelů
    Nevaříme z vody. Školení je vytvořeno a vedeno školiteli s odbornými znalostmi a dlouholetou praxí v oboru pohostinství. Každý ze školitelů je či býval jedním z těch, které školí. Proto dokážeme dobře porozumět potřebám Vašeho provozu a poradit, co lze zlepšit a jak dosáhnout úspěchu.
  • Individuální přístup a flexibilita
    Jedna věc jsou jasně daná pravidla práce v pohostinství. Druhá, a to už mnohem obtížněji uchopitelná věc, jsou aktuální možnosti a jiné proměnné aspekty, které hrají z hlediska dosažení úspěchu roli. Největší vliv má většinou lokalita, výše nezaměstnanosti v daném regionu, místní zvyky a reálné možnosti provozovny. Ale může se jednat i o nějaký konkrétní problém, který gastro podnik řeší. Proto naše standardní živá školení vždy na místě flexibilně přizpůsobujeme dané provozovně dle jejich konceptu a individuálních potřeb, dotazů, požadavků, apod. A pokud se nejedná o nějaké zásadní úpravy (např. rozšíření školení pro obsluhující personál o baristický kurz, aj.), cena zůstává stále stejná. Jediné, co chceme zvyšovat, je přínos školení a tržby dané restaurace či jiného druhu gastronomického podniku.