ŠKOLENÍ A CERTIFIKACE

Připravili jsme pro Vaši restauraci následující produkty:

  • Školení na zvýšení tržeb v restauraci ŽIVĚ ve Vaší restauraci za 1 498 Kč za školení každé 1 zúčastněné osoby (zaměstnance, vedení restaurace, atd.). V případě školení většího počtu osob / zaměstnanců je třeba objednat více kusů ŽIVÉHO školení - jedno školení vždy pro 1 osobu s tím, že školení proběhne ale v jednom termínu. Školení probíhá ve Vaší restauraci, případně po společné domluvě v náhradních prostorách, které si zajistíte. Cena zahrnuje náklady na dopravu a tištěné materiály ke školení pro každého ze zúčastněných. Po objednávce a úhradě tohoto školení Vás budeme kontaktovat a domluvíme si termín školení.
  • Školení na zvýšení tržeb v restauraci v PDF, verze 0.1 za 4 498 Kč jednorázově. Školení v PDF ve formátech A4 a A5 obdržíte e-mailem po úhradě faktury. Navíc obdržíte spolu s PDF školením i TEST, který Vám pomůže přimět zaměstnance si školení nastudovat, a ODPOVĚDI na testové otázky pro kontrolu testů. 
  • Certifikace kvality obsluhy a služeb ve Vaší restauraci za 1 998 Kč. Cena zahrnuje náklady na 1 nápoj a 1 pokrm ve Vaší restauraci i na dopravu. Certifikace probíhá jako mystery shopping do 2 měsíců, zpravidla však do 1 měsíce od zaplacení Vaší objednávky.

 

Více informací k jednotlivým produktům:

  • Školení ŽIVĚ - jedná se o nejvíce efektivní formu školení, kdy lze školení přizpůsobit provozu Vaší restaurace. Navíc mohou servírky a číšníci klást školiteli různé dotazy týkající se jejich práce. Nebo se personál může školitele tázat ohledně situací, se kterými se setkali nebo setkávají. Může se totiž stát, že v dané lokalitě panují specifika, která lze řešit pouze při živém školení. Po vystavení objednávky Vás budeme telefonicky nebo e-mailem kontaktovat a domluvíme si termín školení. Školení probíhá ve Vaší restauraci nebo po domluvě v jiném Vámi určeném místě.
  • Školení v PDF, verze 0.1 - když chcete ušetřit náklady a přesto proškolit svůj personál tak, aby znal základní pravidla pro obsluhu hostů a naučil se obchodním technikám přizpůsobeným pro provoz restaurace, pak volte tuto variantu. Objednané a zaplacené školení obdržíte e-mailem v PDF dokumentu ve formátech A4 i A5, které jsou vhodné pro tisk, čtení z PC nebo i z tabletu. Navíc k PDF školení obdržíte i test a odpovědi na testové otázky, abyste zaměstnance motivovali si PDF školení prostudovat.
  • Certifikace kvality obsluhy a služeb - jedná se o zhodnocení kvality obsluhy a služeb v restauraci, která chce certifikací projít. To je možné i za předpokladu, že personál neabsolvuje jedno ze školení Mirin Group Restaurant Academy. Mystery shopper zhodnotí během své objednávky a pobytu v restauraci kvalitu práce obsluhujícího personálu a na základě toho může daná restaurace obdržet certifikát potvrzující kvalitu služeb tamního obsluhujícího personálu. K certifikátu kvality obsluhy a služeb je restauraci věnována i samolepka s počtem 1 - 5 hvězdiček dle dosažené míry kvality obsluhy, přičemž 1 hvězdička je nejhorší a 5 hvězdiček nejlepší dosažené hodnocení. Může se ale stát i to, že restaurace certifikát neobdrží a získá pouze samolepku s 0 hvězdičkami, která symbolizuje to, že kvalita obsluhy a přístupu personálu je příliš nízká, ale že restaurace absolvovala certifikaci. Certifikace probíhá jako mystery shopping, proto se termín certifikace dopředu nedomlouvá. Po objednávce je certifikace provedena do 2 měsíců, zpravidla však do 1 měsíce.