ŠKOLENÍ A DALŠÍ SLUŽBY

Máte jakékoliv dotazy? Jsme tu kdykoliv pro Vás.

+420 776 17 99 18

info@restaurantacademy.cz

Proč si objednat školení číšníků a servírek právě od nás?

  • 1 téma, 1 školení, 1 cena, kompletní znalosti a dovednosti servírek a číšníků
    Chcete obsluhující personál ve své restauraci naučit určitým znalostem a dovednostem? U Mirin Group Restaurant Academy stačí objednat "jen" jedno školení. Nemáme školení rozkouskovaná do několika navazujících kurzů, z nichž každý něco stojí a je těžké si vybrat. Navíc víme, jak těžké je najít termín, kdy budou moci být přítomni všichni zaměstnanci a případně i kdy bude restaurace na chvíli uzavřena. Naše školení jsou jasně tematicky zaměřena. Ihned tedy víte, do čeho investujete a co je hlavním přínosem.
  • Zábava místo mučení
    Školení neznamená, že budou Vaši zaměstnanci jako ve škole pouze znuděně poslouchat. Proto si společně naladíme příjemnou atmosféru a pohodu. Jen tak bude servírky a číšníky školení bavit a budou nejen rádi hltat nové informace, ale budou chtít aktivně sdílet a konzultovat své poznatky a zkušenosti. Tím dochází snadněji k nápravě jejich chyb, rychlému převzetí nových návyků a zlepšení kvality obsluhy i osvojení si umění prodávat v restauraci. Našim cílem je, aby obsluhující personál školení nejen bavilo, ale přímo nadchlo místo toho, aby na konci řekli "konečně to máme za sebou". To se skutečně nestává. Naopak se obsluhující personál většinou už nemůže dočkat, až si vše vyzkouší přímo na place. A Vy tak věnujete svým zaměstnancům skutečný bonus, ze kterého budou mít radost.
  • Odbornost školitelů
    Nevaříme z vody. Ale kuchařům se do vaření nepleteme. Školení je vytvořeno a vedeno školiteli s odbornými znalostmi a dlouholetou praxí v oboru pohostinství, konkrétně v obsluze a sommelierství. Proto dokážeme dobře porozumět potřebám Vašeho provozu a poradit, co lze zlepšit a jak dosáhnout úspěchu.
  • Individuální přístup a flexibilita
    Jedna věc jsou jasně daná pravidla práce v pohostinství. Druhá, a to už mnohem obtížněji uchopitelná věc, jsou aktuální možnosti a jiné proměnné aspekty, které hrají z hlediska dosažení úspěchu roli. Největší vliv má většinou lokalita, výše nezaměstnanosti v daném regionu a místní zvyky. Ale může se jednat i o nějaký konkrétní problém, který gastro podnik řeší. Proto naše standardní živá školení vždy flexibilně přizpůsobujeme dané provozovně dle jejich konceptu a individuálních potřeb, dotazů, požadavků, apod. A pokud se nejedná o nějaké zásadní úpravy (např. rozšíření školení pro obsluhující personál o baristický kurz, aj.), cena zůstává stále stejná. Jediné, co chceme zvyšovat, je přínos školení a tržby dané restaurace či jiného druhu gastronomického podniku.