OBJEDNÁVKA

Vítejte na objednávkové stránce. Vyplněná a odeslaná objednávka je závazná.

Co koupí některého z našich produktů získáte?

  • 1
    Konkurenční výhodu
    Na rozdíl od konkurence budete zvyšovat jak tržby, tak postupně počet hostů ve Vaší restauraci, protože se hosté budou do Vaší restaurace rádi vracet a budou ji doporučovat dále.
  • 2
    Vyšší tržby
    Díky školení se naučí servírky a číšníci ve Vaší restauraci mj. i základní prodejní techniky potřebné pro zvýšení tržeb v restauraci. Pomocí certifikace pak dáte svým hostům vědět, že ve Vaší restauraci mohou očekávat kvalitní obsluhu a služby.
  • 3
    Rychlou návratnost investice
    Při objednávce školení Vám, podle toho v jaké cenové kategorii je Vaše restaurace, stačí obsloužit novým způsobem, který se obsluhující personál naučí při školení, třeba jen cca 10 hostů (i stávajících) a Vaši investici máte zpět.
  • 4
    Jedinečný produkt
    Školení jsou srozumitelně tematicky zaměřena. Takže ihned jasně víte, na co svoji investici vynaložíte a co je hlavním přínosem kterého školení. Navíc kvalitu servisu své restaurace můžete stvrdit certifikátem. Co se týče gastronomického vybavení, vyznačuje se vysokou kvalitou.
  • 5
    Daňovou výhodu
    Všechna školení i poukázky na tištěné knihy lze uplatnit dle Zákona o daních z příjmů jako nepeněžní plnění pro zaměstnance. Gastronomické vybavení si pak můžete zahrnout do nákladů, pokud nevyužíváte paušální náklady.

Co o školení a certifikaci pro restaurace říkají někteří naši klienti:

Zhruba týden před otevřením našeho Zájezdního hostince Starý Svět poblíž Votic u nás v podniku proběhlo školení obslužného personálu, vedené slečnou Trojákovou. Školení se neslo v příjemném duchu, bylo skutečně "živé", jak bylo avizováno v nabídce a personál i díky závěrečnému dotazování získal většinu potřebných teoretických informací, které byly potřebné k zahájení našeho provozu.

Kateřina HajičováStarý svět

Když někdo uvádí super recenze, na první pohled se to zdá jako klišé. V tomto případě to tak ovšem není. To, co se někteří zaměstnanci učí celý život - a někteří se to ani nikdy nenaučí - zvládli naši číšníci v průběhu školení. A co více, všechny poznatky uplatňují na place. Protože můžeme mít nejlepší produkty, nejlepší jídlo, ale pokud není zákazník spokojený, je všechna práce back office zbytečná.

Zuzana LovackáHotel Libínské Sedlo

Chtěli bychom Vám mockrát poděkovat za živé školení, které nám velice pomohlo v nastavení našich cílů a priorit v oblasti zvyšování tržeb. Nyní máme jasně stanovená pravidla, kterými se řídí naše servírky, pro které je také velice důležité mít stanovený jasný postup při obsluze našich hostů. Stále se snažíme zlepšovat náš servis. Vždy se ale vracíme k Vašemu školení také v PDF, abychom si znovu utvrdili základní pravidla, která jsou hlavním stavebním kamenem našich pravidel obsluhy. Ještě jednou tedy děkujeme za školení, které pro nás bylo velice užitečné a co je důležité, také srozumitelné.

Klára EnčevováBagel Lounge

Super! Jsme nadšeni! Mělo to smysl. Děkujeme.

Radka Ř.Hotel Šumava Inn

Dle doporučení jsme začali sledovat výši tržeb v přepočtu na jednoho hosta a byli jsme mile překvapeni. Živé školení na zvýšení tržeb v restauraci nám velmi pomohlo. Zisk z každého hosta se nám zvýšil o více než třetinu! A někteří hosté se nám dokonce i začali vracet, což se dříve nedělo. Tato investice se rozhodně vyplatila.

M. H.Hotel Julian

Potřebujete něco podobného? Máme to pro Vás! Tápete? Poraďte se s námi.

Potřebujete pomoc?

Napište nám na miroslava.trojakova@restaurantacademy.cz nebo volejte na +420 776 17 99 18.

Jsme tu pro Vás, rádi Vám pomůžeme.