OBJEDNÁVKA

Vítejte na objednávkové stránce. Vyplněná a odeslaná objednávka je závazná.

POZNÁMKA K OBJEDNÁVCE:

  • MLETÍ KÁVY
    Pokud si objednáváte kávu a přejete si, abychom ji pomleli, uveďte, prosím, do poznámky v objednávce (u fakturačních údajů) stupeň mletí 0 - 6. Stupně mletí korespondují s nastavením většiny elektrických mlýnků na kávu. Pokud v poznámce nic neuvedete, dodáme Vám kávu zrnkovou nepomletou.

Stupně mletí:

  • 0 = zrnková káva nemletá
  • 1 = velmi jemně mletá - džezva
  • 2 = jemně mletá - český turek
  • 3 = středně-jemně mletá - pákové kávovary
  • 4 = středně mletá - většina automatických kávovarů a překapávačů, moka konvička
  • 5 = středně-hrubě mletá - dripper, chemex, aeropress, vacuum pot
  • 6 = hrubě mletá - french press, cupping, cold brew, apod.

 


Máte-li jakékoliv dotazy ohledně vytvoření objednávky, rádi Vám vše vysvětlíme a pomůžeme s jejím úspěšným dokončením. Kontaktujte nás, prosím, na telefonním čísle +420 776 17 99 18 nebo na e-mailové adrese: info@restaurantacademy.cz. Děkujeme.

Co o školení, službách a produktech pro restaurace říkají někteří naši klienti:

Zhruba týden před otevřením našeho Zájezdního hostince Starý Svět poblíž Votic u nás v podniku proběhlo školení obslužného personálu, vedené slečnou Trojákovou. Školení se neslo v příjemném duchu, bylo skutečně "živé", jak bylo avizováno v nabídce a personál i díky závěrečnému dotazování získal většinu potřebných teoretických informací, které byly potřebné k zahájení našeho provozu.

Kateřina HajičováStarý svět

Když někdo uvádí super recenze, na první pohled se to zdá jako klišé. V tomto případě to tak ovšem není. To, co se někteří zaměstnanci učí celý život - a někteří se to ani nikdy nenaučí - zvládli naši číšníci v průběhu školení. A co více, všechny poznatky uplatňují na place. Protože můžeme mít nejlepší produkty, nejlepší jídlo, ale pokud není zákazník spokojený, je všechna práce back office zbytečná.

Zuzana LovackáHotel Libínské Sedlo

Chtěli bychom Vám mockrát poděkovat za živé školení, které nám velice pomohlo v nastavení našich cílů a priorit v oblasti zvyšování tržeb. Nyní máme jasně stanovená pravidla, kterými se řídí naše servírky, pro které je také velice důležité mít stanovený jasný postup při obsluze našich hostů. Stále se snažíme zlepšovat náš servis. Vždy se ale vracíme k Vašemu školení také v PDF, abychom si znovu utvrdili základní pravidla, která jsou hlavním stavebním kamenem našich pravidel obsluhy. Ještě jednou tedy děkujeme za školení, které pro nás bylo velice užitečné a co je důležité, také srozumitelné.

Klára EnčevováBagel Lounge

Super! Jsme nadšeni! Mělo to smysl. Děkujeme.

Radka Ř.Hotel Šumava Inn

Dle doporučení jsme začali sledovat výši tržeb v přepočtu na jednoho hosta a byli jsme mile překvapeni. Živé školení na zvýšení tržeb v restauraci nám velmi pomohlo. Zisk z každého hosta se nám zvýšil o více než třetinu! A více hostů se nám dokonce i začalo vracet, což se dříve nedělo moc často. Tato investice se rozhodně vyplatila.

M. H.Hotel Julian

Potřebujete něco podobného? Máme to pro Vás! Tápete? Poraďte se s námi.

Potřebujete pomoc?

Napište nám na miroslava.trojakova@restaurantacademy.cz nebo volejte na +420 776 17 99 18.

Jsme tu pro Vás, rádi Vám pomůžeme.