OBJEDNÁVKA

Vítejte na objednávkové stránce. Vyplněná a odeslaná objednávka je závazná.

Co koupí některého z našich produktů získáte?

  • 1

    Konkurenční výhodu

    Získáte konkurenční výhodu oproti jiným restauracím, které školením nebo certifikací neprošly. Budete tedy zvyšovat jak tržby, tak postupně počet hostů ve Vaší restauraci, protože se hosté budou do Vaší restaurace rádi vracet a budou ji doporučovat dále.
  • 2

    Vyšší tržby

    Díky školení se naučí servírky a číšníci ve Vaší restauraci základní prodejní techniky potřebné pro zvýšení tržeb v restauraci. Pomocí certifikace pak dáte svým hostům vědět, že ve Vaší restauraci mohou očekávat kvalitní obsluhu a služby.
  • 3

    Rychlou návratnost investice

    Při objednávce školení Vám, podle toho v jaké cenové kategorii je Vaše restaurace, stačí obsloužit novým způsobem, který se obsluhující personál naučí při školení, třeba jen cca 10 hostů (i stávajících) a Vaši investici máte zpět.
  • 4

    Jedinečný produkt

    Jako jediní v České republice a zcela pravděpodobně i v Evropě jsme pro Vás připravili Školení na zvýšení tržeb v restauraci i v PDF formátu. Ani ŽIVÉ školení zaměřené na zvýšení tržeb v restauraci jinde nezískáte. A stejně tak certifikaci kvality obsluhy a služeb objednáte pouze u Mirin Group Restaurant Academy.
  • 5

    Kvalitní vybavení pro obsluhu

    Kromě školení nebo certifikace restaurace máte možnost objednat si vybrané vybavení pro servírky a číšníky, které se vyznačuje dobrou kvalitou.

Co o školení a certifikaci pro restaurace říkají někteří naši klienti:

Dle doporučení jsme začali sledovat výši tržeb v přepočtu na jednoho hosta a byli jsme mile překvapeni. Živé školení na zvýšení tržeb v restauraci nám velmi pomohlo. Zisk z každého hosta se nám zvýšil o více než třetinu! A někteří hosté se nám dokonce i začali vracet, což se dříve nedělo. Tato investice se rozhodně vyplatila.

M. H.Hotel Julian

Super! Jsme nadšeni! Mělo to smysl. Děkujeme.

Radka V.Hotel Šumava Inn

Zhruba týden před otevřením našeho Zájezdního hostince Starý Svět poblíž Votic u nás v podniku proběhlo školení obslužného personálu, vedené slečnou Trojákovou. Školení se neslo v příjemném duchu, bylo skutečně "živé", jak bylo avizováno v nabídce a personál i díky závěrečnému dotazování získal většinu potřebných teoretických informací, které byly potřebné k zahájení našeho provozu. Slečně Trojákové bych jménem všech zaměstnanců ráda poděkovala za věnovaný čas. Věříme, že i díky získaným informacím z tohoto školení bude náš Starý svět hostit pouze spokojené a znovu se vracející klienty.

Kateřina HajičováStarý svět

Když někdo uvádí super recenze, na první pohled se to zdá jako klišé. V tomto případě to tak ovšem není. To, co se někteří zaměstnanci učí celý život - a někteří se to ani nikdy nenaučí - zvládli naši číšníci v průběhu školení. A co více, všechny poznatky uplatňují na place. Protože můžeme mít nejlepší produkty, nejlepší jídlo, ale pokud není zákazník spokojený, je všechna práce back office zbytečná.

Zuzana LovackáHotel Libínské Sedlo

Potřebujete pomoc?

Napište nám na miroslava.trojakova@restaurantacademy.cz nebo volejte na 776 17 99 18.

Jsme tu pro Vás, rádi Vám pomůžeme.