E-BOOK JAK ZVÝŠIT KVALITU OBSLUHY A TRŽBY V RESTAURACI - školení číšníků v PDF

Něco málo o E-booku = PDF školení Jak zvýšit kvalitu obsluhy a tržby v restauraci: tuto variantu volte, když chcete ušetřit náklady a přesto proškolit své servírky a číšníky tak, aby znali základní pravidla pro obsluhu hostů, uměli efektivně komunikovat s hosty a naučili se obchodním technikám přizpůsobeným pro provoz restaurace či jiného gastro podniku. Nebo si tento E-book můžete přikoupit po absolvování ŽIVÉHO školení obsluhujícího personálu, abyste se mohli ke všem informacím a situacím se servírkami a číšníky vracet. Díky tomu neskončí některé důležité poznatky v zapomnění. Využití materiálů k tomuto školení není nijak časově omezeno. Můžete je tudíž používat opakovaně i pro nové zaměstnance a brigádníky v obsluze restaurace či jiné provozovny, pro kterou byl E-book se školením zakoupen. Objednané a zaplacené školení obdržíte e-mailem jako E-book v PDF dokumentu ve formátu A4, který je vhodný pro tisk, čtení z PC nebo i z tabletu.

Pro koho je školení určeno: pro servírky a číšníky, tedy obsluhující personál v restauraci

Co se servírky a číšníci během školení naučí (obsahově jsou ŽIVÉ školení a E-book = PDF školení shodná):

  • základní pravidla slušného chování a vystupování
  • základy komunikace s hosty vedoucí ke zvýšení prodeje
  • poznat jednotlivé typy hostů a přizpůsobit jim svůj přístup
  • prodávat, tedy znát a umět aktivně používat prodejní techniky v restauraci
  • umět správně klást otázky a argumentovat ve prospěch zvýšení prodeje
  • využívat verbálních i neverbálních signálů hostů
  • znát a zvládat jednotlivé kroky servisu i prodejního cyklu
  • sebemotivaci a práci sami na sobě
  • řešit problémy a krizové situace
  • týmové spolupráci

Kde: kdekoliv budou Vaši zaměstnanci v obsluze chtít, záleží na každém z nich. Třeba cestou do práce.

Délka trvání: není stanovena. Podle toho, jak kdo rychle čte a jak rychle vstřebává nové informace. 

Cena: SLEVA NA 3 998 Kč jednorázově / 1 provozovnu (standardní cena 4 998 Kč). Příklad, jak objednat E-book: pokud máte pouze 1 provozovnu, stačí Vám objednat 1 E-book pro všechny Vaše zaměstnance. Pokud máte 2 provozovny (např. restauraci a k tomu kavárnu nebo 2 restaurace v různých místech), objednáte 2 E-booky.

Bonusy a výhody k tomuto školení:

  • K PDF školení obdržíte zdarma i test a odpovědi na testové otázky, abyste měli způsob, jak zaměstnance motivovat si tento E-book se školením prostudovat.
  • Verze 0.4 tohoto E-booku se školením (v PDF) je již čtvrtým vydáním, díky čemuž je aktualizována, zpřehledněna a obohacena o další body, praktické rady a příklady. 
  • Restaurace, která si objedná ŽIVÉ školení, získá od nás automaticky slevu na PDF školení, aby se k daným znalostem a informacím mohli se servírkami a číšníky opakovaně vracet a připomínat si všechny podstatné body, které se naučili. Obsluhující personál tak neusne na vavřínech a jimi získané znalosti nepřijdou vniveč. Slevu na PDF školení obdrží daná restaurace ale pouze na vyžádání na e-mailu: info@restaurantacademy.cz. 
  • GARANCE SPOKOJENOSTI - někdy není snadné se rozhodnout, kterou variantu školení zvolit, zda ŽIVĚ nebo v PDF (E-book). Pokud i Vy patříte k těm, kdo váhají, máme pro Vás skvělé řešení. Objednejte si školení v podobě E-booku (tj. v PDF). Je pak na Vás, zda si školení přečtete Vy osobně a svůj obsluhující personál sami proškolíte, nebo zda každému ze servírek a číšníků necháte materiály prostudovat. Pokud však i poté usoudíte, že by bylo vhodnější živé školení, můžete využít naši garanci spokojenosti, čímž při objednání živého školení získáte zpětně SLEVU 10 % na PDF školení (zpětná sleva se nevztahuje na E-booky zakoupené za sníženou cenu během koronaviru), jak by tomu bylo v případě obráceného postupu (restaurace si často po absolvování živého školení přiobjednají toto školení v PDF, aby implementace nových poznatků a dovedností do praxe byla co nejefektivnější). Stačí nám napsat Váš požadavek na miroslava.trojakova@restaurantacademy.cz. PDF materiály Vám zůstanou, abyste se mohli se zaměstnanci vracet k nejdůležitějším informacím. Vaše investice tak bude efektivně využita v každém případě.

Proč si objednat školení personálu v pohostinství právě od nás?

  • 1 téma, 1 školení, 1 cena, kompletní znalosti a dovednosti personálu restaurace
    Chcete personál ve své restauraci či jiném gastro podniku naučit určitým znalostem a dovednostem? U Restaurant Academy nemáme školení rozkouskovaná do několika navazujících modulů, z nichž každý něco stojí a je těžké si vybrat. Navíc víme, jak těžké je najít termín, kdy budou moci být přítomni všichni zaměstnanci a případně i kdy bude provozovna na chvíli uzavřena. Naše školení jsou jasně tematicky zaměřena. Ihned tedy víte, do čeho investujete a co je hlavním přínosem.
  • Zábava místo mučení
    Školení neznamená, že budou Vaši zaměstnanci jako ve škole pouze znuděně poslouchat. Jsme všichni "ze stejného těsta". I naši školitelé již mnohokrát řešili stejné situace, které trápí Váš personál. Proto si společně naladíme přátelskou atmosféru a pohodu. Jen tak bude Vaše zaměstnance školení bavit a budou nejen rádi hltat nové informace, ale budou chtít aktivně sdílet a konzultovat své poznatky a zkušenosti. Tím dochází snadněji k nápravě jejich chyb, rychlému převzetí nových návyků a zlepšení kvality i osvojení si nových návyků. Našim cílem je, aby personál školení nejen bavilo, ale přímo nadchlo místo toho, aby na konci řekli "konečně to máme za sebou". To se skutečně nestává. Naopak se personál většinou už nemůže dočkat, až si vše vyzkouší přímo v praxi. A Vy tak věnujete svým zaměstnancům skutečný bonus, ze kterého budou mít radost.
  • Spravedlivá cena
    Jelikož chceme podporovat i menší restaurace, kavárny, cukrárny, lokální hospody, atd. i nováčky v oboru gastronomie, máme ceny školení nastaveny ne za školení, ale za osobu. Tím je cena za školení stejně férová pro malé restaurace s pár zaměstnanci, jako pro velké s desítky zaměstnanců. Pokud by školení stálo jednorázově např. 10 000 Kč, tak restaurace s 10ti zaměstnanci by zaplatila za každého z nich jen 1 000 Kč, kdežto restauraci s 2ma zaměstnanci by vyšlo školení na 5 000 Kč za každého. A to není fér. Jsme zastáncem toho, aby školení v přepočtu na osobu bylo pro všechny stejně výhodné. A tomu je přizpůsobena i naše cenová politika.
  • Odbornost školitelů
    Nevaříme z vody. Školení je vytvořeno a vedeno školiteli s odbornými znalostmi a dlouholetou praxí v oboru pohostinství. Každý ze školitelů je či býval jedním z těch, které školí. Proto dokážeme dobře porozumět potřebám Vašeho provozu a poradit, co lze zlepšit a jak dosáhnout úspěchu.
  • Individuální přístup a flexibilita
    Jedna věc jsou jasně daná pravidla práce v pohostinství. Druhá, a to už mnohem obtížněji uchopitelná věc, jsou aktuální možnosti a jiné proměnné aspekty, které hrají z hlediska dosažení úspěchu roli. Největší vliv má většinou lokalita, výše nezaměstnanosti v daném regionu, místní zvyky a reálné možnosti provozovny. Ale může se jednat i o nějaký konkrétní problém, který gastro podnik řeší. Proto naše standardní živá školení vždy na místě flexibilně přizpůsobujeme dané provozovně dle jejich konceptu a individuálních potřeb, dotazů, požadavků, apod. A pokud se nejedná o nějaké zásadní úpravy (např. rozšíření školení pro obsluhující personál o baristický kurz, aj.), cena zůstává stále stejná. Jediné, co chceme zvyšovat, je přínos školení a tržby dané restaurace či jiného druhu gastronomického podniku.