Ekonomická krize v pohostinství

Jak připravit gastro podnik na přicházející ekonomickou krizi?

Ekonomika státu výrazně ovlivňuje samozřejmě všechna odvětví. Když nastane období krize, není to nic příjemného. Zanikne často mnoho podniků, zvýší se nezaměstnanost v důsledku hromadného propouštění, lidé důkladněji zvažují své výdaje. I když větší města žádnou změnu zatím nijak výrazně nezaznamenávají, v některých krajích lze nastávající recesi už citelně poznat. Jak nastávající fáze hospodářského cyklu...

Jak v létě vytěžit v pohostinství co nejvyšší profit?

Jak z letní sezóny vytěžit v pohostinství co nejvyšší profit?

Letní sezóna – v pohostinství asi jedno z nejnáročnějších období roku. Ale také jedno z nejziskovějších. Tak proč z toho nevytěžit co nejvíce, když to jde? Lidí v oboru gastronomie je málo. To je holý fakt. A jinak to v následujících obdobích asi ani nebude. Proto je na práci servírky nebo číšníka potřeba často zaměstnat...

Jak se zavděčit hostům gastro podniku? Jednoduše pečlivým výběrem kávy vhodné pro gastro podniky.

Jak se zavděčit hostům gastro podniku?

Každý člověk je trochu jiný a různí lidé mají různé chutě, přání, očekávání. Pokud tedy pracujeme s vybraným sortimentem nápojů a pokrmů, zavděčit všem se zcela jistě nelze. Přesto je možné zavděčit se alespoň většině. To platí i u nápojů. Volba nealka a alkoholických nápojů je jedna věc. Co však očekává asi každý v každé...

vzorky čerstvě pražené kávy zdarma

Kvalitní káva v kavárně, restauraci i jinde přivede a udrží hosty

Možná o nás nějakou chvíli nebylo tolik slyšet. Ale to jen proto, že jsme pracovali na dalším způsobu, jak Vám pomoci prosperovat v oboru gastronomie. Na konci roku 2018 jsme Vám slíbili jedno velké a milé překvapení s dárkem. A to Vám nyní přinášíme. V mnohých gastronomických provozovnách tím chceme pomoci zvýšit kvalitu a kulturu…čeho?...

Jaký byl v Restaurant Academy rok 2018 a co plánujeme v tom dalším?

Rok 2018 se u nás v Restaurant Academy nesl v duchu skvělých novinek, inovací a nových nápadů, jak pomoci gastro provozovnám ještě více prosperovat a zároveň společnými silami zvyšovat kvalitu a úroveň veřejného stravování. Děkujeme, že jste s námi, za spolupráci i za to, že nás neustále motivujete něco zlepšovat. Co tedy rok 2018 přinesl?...

přání restauracím k Velikonocům 2018

Krásné Velikonoce 2018

Přejeme všem krásné Velikonoce a hojně hostů, kteří zavítají v tomto krásném období jara do restaurace ochutnat třeba některou z lahodných velikonočních specialit. Ať hostům chutná a jsou spokojeni i s kvalitou obsluhy.

Jak zvýšit prodej

Jak zvýšit prodej v restauraci přidáním byť jen jedné položky?

Ve většině restaurací chybí v menu jedna položka. Pokud přemýšlíte, jak zvýšit prodej v restauraci, tak právě tato položka dokáže udělat své. Zvýší nejen prodej, ale má pozitivní vliv i na spokojenost hostů a jejich opakovanou návštěvnost. Její absence v menu je zbytečná. Měla by ji mít ve svém lístku zařazenou každá restaurace. Představte si...

Slevy na daň z příjmu restaurace

Zákonné výhody týkající se daní z příjmů

Mnozí restauratéři nevyužívají dostatečně zákonných výhod týkajících se daní z příjmů a pak jsou zbytečně nešťastní. Ti spokojenější jich naopak plně využívají. To jim zvedne reputaci i tržby restaurace, získají skvělé bonusy pro zaměstnance a zároveň si svým způsobem sníží daně. Jedná se o výhody jak pro zaměstnavatele, tak pro zaměstnance. Rok 2018 navíc přinesl jednu...

Vánoční přání 2017 a PF 2018 Restaurant Academy

Krásné Vánoce a skvělý rok 2018

Přejeme všem restauracím a jejich majitelům a manažerům krásné Vánoce a do roku 2018 ještě vyšší tržby a mnoho spokojených hostů, kteří se budou rádi vracet. A s tím, aby to tak bylo, vám kdykoliv rádi pomůžeme. Navíc pro Vás chystáme v příštím roce mnoho nového. Na co se můžete těšit? Tak třeba na: nové tématické...

Konkurence-v-pohostinstvi

Konkurence v pohostinství

Vždy je co zlepšovat. Jen to člověka někdy nenapadne v rámci shonu nebo snahy vyhovět zákazníkům. Také je snadné zapomenout, jak čas rychle letí. Něco z toho, co člověk dělá, už třeba nemusí být ani aktuální ani žádané. Sledujte proto konkurenci. Klidně se od ní i inspirujte. Konkurenci je ale dobré sledovat i proto, abyste...