E-LEARNING PRO OBSLUHUJÍCÍ PERSONÁL: JAK ZVÝŠIT KVALITU OBSLUHY A TRŽBY V RESTAURACI

Něco málo o E-learningu Jak zvýšit kvalitu obsluhy a tržby v restauraci: E-learning je zcela shodný s klasickým ŽIVÝM školením nesoucí stejný název. Jediným rozdílem je, že školení neprobíhá osobně u Vás v restauraci, ale formou živého online video-hovoru. Jde tedy o velice bezpečnou (v době epidemie) a pohodlnou formu školení. Jediné, co účastníci kurzu potřebují, je mít připojení k internetu a jakýkoliv přístroj s kamerou. Tím je zpravidla notebook nebo chytrý telefon. Výhodou E-learningu je, že nikdo není ochuzen o mimickou stránku, kterou by v případě školení v rouškách nebylo možné sledovat. To servírky a číšníci ocení asi nejvíce v části školení, kde se věnujeme komunikaci a nákupním signálům. Do ní spadá i neverbální komunikace. Více informací k tomuto školení jako je to, pro koho je školení určeno, co se servírky a číšníci během školení naučí, apod., najdete na stránce o ŽIVÉM školení.

Kde: v pohodlí domova každého z účastníků, případně u Vás v restauraci, kde přes 1 nebo více počítačů a/nebo mobilů bude probíhat živý video-hovor se školitelem. Instrukce k připojení se do video-hovoru, které je velmi snadné, Vám i jednotlivým účastníkům před zahájením školení zašleme.

Délka trvání: cca 5 - 8 hodin. Více podrobností na stránce o ŽIVÉM školení.

Cena (cena je oproti ŽIVÉMU školení zvýhodněna): 

  • skupinový kurz (tj. 2 a více osob) - cena 2 698 Kč / os. 
  • individuální kurz - cena 5 000 Kč / os.

Poznámka k ceně: cena skupinového kurzu je uvedena za školení každé 1 zúčastněné osoby (zaměstnance, vedení restaurace, atd.). V případě školení 2 a více osob / zaměstnanců je třeba objednat skupinový E-learning o počtu odpovídajícím počtu účastníků - jeden E-learning vždy pro 1 osobu s tím, že školení proběhne ale v jednom termínu. Pokud se E-learningu bude účastnit pouze 1 osoba, objednejte, prosím, individuální kurz, kdy se bude školitel/ka věnovat pouze danému účastníkovi. Po objednávce Vás budeme kontaktovat a domluvíme si termín školení. Po úhradě faktury školení proběhne. 

Bonusy k tomuto školení:

  • Shodné s bonusy u ŽIVÉHO školení, tedy v tomto případě online / telefonická konzultace v hodnotě 1 000 Kč ZDARMA a sleva 500 Kč na PDF školení (sleva se nevztahuje na E-booky zakoupené za sníženou cenu během koronaviru).

Doporučení k tomuto školení: v době koronavirové epidemie doporučujeme využívat z bezpečnostních důvodů právě E-learning, který jsme zároveň cenově zvýhodnili. Zároveň je tento způsob pohodlnější, než živé školení v rouškách.

Proč si objednat školení personálu v pohostinství právě od nás?

  • 1 školení = 1 cena = kompletní znalosti a dovednosti personálu restaurace
    U Restaurant Academy nemáme školení rozkouskovaná do několika navazujících modulů, z nichž každý něco stojí a je těžké si vybrat. Navíc víme, jak těžké je najít termín, kdy budou moci být přítomni všichni zaměstnanci a případně i kdy bude provozovna na chvíli uzavřena. Naše školení mají jasné zaměření. Ihned tedy víte, do čeho investujete a co je hlavním přínosem.
  • Zábava místo mučení
    Školení neznamená, že budou Vaši zaměstnanci jako ve škole pouze znuděně poslouchat. Jsme všichni "ze stejného těsta". I naši školitelé již mnohokrát řešili stejné situace, které trápí Váš personál. Proto si společně naladíme přátelskou atmosféru a pohodu. Jen tak bude Vaše zaměstnance školení bavit. Celé školení je spíše jeden velký dialog, během kterého budou Vaši zaměstnanci nejen rádi hltat nové informace, ale budou chtít aktivně sdílet a konzultovat své poznatky a zkušenosti. Tím dochází snadněji k nápravě jejich chyb, rychlému převzetí a osvojení si nových návyků i ke zlepšení kvality jejich práce. Našim cílem je, aby personál školení přímo nadchlo a výsledkem bývá, že se nemůžou dočkat, až si vše vyzkouší přímo v praxi.
  • Odbornost školitelů
    Nevaříme z vody. Školení je vytvořeno a vedeno školiteli s odbornými znalostmi a dlouholetou praxí v oboru pohostinství. Každý ze školitelů je či býval jedním z těch, které školí. Proto dokážeme dobře porozumět potřebám Vašeho provozu a poradit, co lze zlepšit a jak dosáhnout úspěchu.
  • Individuální přístup a flexibilita
    Jedna věc jsou jasně daná pravidla práce v pohostinství. Druhá, a to už mnohem obtížněji uchopitelná věc, jsou aktuální možnosti a jiné proměnné aspekty, které hrají z hlediska dosažení úspěchu roli. Největší vliv má většinou lokalita, výše nezaměstnanosti v daném regionu, místní zvyky a reálné možnosti provozovny. Ale může se jednat i o nějaký konkrétní problém, který gastro podnik řeší. Proto naše standardní živá školení vždy na místě flexibilně přizpůsobujeme dané provozovně dle jejich konceptu a individuálních potřeb, dotazů, požadavků, apod. A pokud se nejedná o nějaké zásadní úpravy (např. rozšíření školení pro obsluhující personál o baristický kurz, aj.), cena zůstává stále stejná. Jediné, co chceme zvyšovat, je přínos školení a tržby dané restaurace či jiného druhu gastronomického podniku. Neslibujeme sice zázraky na počkání, ale kde je snaha, je i úspěch.
  • Spravedlivá cena
    Jelikož chceme podporovat i menší restaurace, kavárny, cukrárny, lokální hospody, atd. i nováčky v oboru gastronomie, máme ceny školení nastaveny ne za školení, ale za osobu. Tím je cena za školení stejně férová pro malé restaurace s pár zaměstnanci, jako pro velké s desítky zaměstnanců. Pokud by školení stálo jednorázově např. 20 000 Kč, tak restaurace s 10ti zaměstnanci by zaplatila za každého z nich jen 2 000 Kč, kdežto restauraci s 2mi zaměstnanci by vyšlo školení na 10 000 Kč za každého. A to není fér. Jsme zastáncem toho, aby školení v přepočtu na osobu bylo pro všechny stejně výhodné. A tomu je přizpůsobena i naše cenová politika.