E-LEARNING PRO OBSLUHUJÍCÍ PERSONÁL: JAK ZVÝŠIT KVALITU OBSLUHY A TRŽBY V RESTAURACI

Něco málo o E-learningu Jak zvýšit kvalitu obsluhy a tržby v restauraci: E-learning je zcela shodný s klasickým ŽIVÝM školením nesoucí stejný název. Jediným rozdílem je, že školení neprobíhá osobně u Vás v restauraci, ale formou živého online video-hovoru. Jde tedy o velice bezpečnou (v době epidemie) a pohodlnou formu školení. Jediné, co účastníci kurzu potřebují, je mít připojení k internetu a jakýkoliv přístroj s kamerou. Tím je zpravidla notebook nebo chytrý telefon. Výhodou E-learningu je, že nikdo není ochuzen o mimickou stránku, kterou by v případě školení v rouškách nebylo možné sledovat. To servírky a číšníci ocení asi nejvíce v části školení, kde se věnujeme komunikaci a nákupním signálům. Do ní spadá i neverbální komunikace. Více informací k tomuto školení jako je to, pro koho je školení určeno, co se servírky a číšníci během školení naučí, apod., najdete na stránce o ŽIVÉM školení.

Kde: v pohodlí domova každého z účastníků, případně u Vás v restauraci, kde přes 1 nebo více počítačů a/nebo mobilů bude probíhat živý video-hovor se školitelem. Instrukce k připojení se do video-hovoru, které je velmi snadné, Vám i jednotlivým účastníkům před zahájením školení zašleme.

Délka trvání: cca 6 - 8 hodin. Více podrobností na stránce o ŽIVÉM školení.

Cena: 2 298 Kč / os. (cena je oproti ŽIVÉMU školení zvýhodněna)

Poznámka k ceně: cena je uvedena za školení každé 1 zúčastněné osoby (zaměstnance, vedení restaurace, atd.). V případě školení většího počtu osob / zaměstnanců je třeba objednat více kusů E-learningu - jeden E-learning vždy pro 1 osobu s tím, že školení proběhne ale v jednom termínu. Po objednávce Vás budeme kontaktovat a domluvíme si termín školení. Po úhradě faktury školení proběhne. 

Bonusy k tomuto školení:

  • Shodné s bonusy u ŽIVÉHO školení, tedy v tomto případě online / telefonická konzultace v hodnotě 1 000 Kč ZDARMA a sleva 500 Kč na PDF školení (sleva se nevztahuje na E-booky zakoupené za sníženou cenu během koronaviru).

Doporučení k tomuto školení: v době koronavirové epidemie doporučujeme využívat z bezpečnostních důvodů právě E-learning, který jsme zároveň cenově zvýhodnili. Zároveň je tento způsob pohodlnější, než živé školení v rouškách.

Proč si objednat školení personálu v pohostinství právě od nás?

  • 1 téma, 1 školení, 1 cena, kompletní znalosti a dovednosti personálu restaurace
    Chcete personál ve své restauraci či jiném gastro podniku naučit určitým znalostem a dovednostem? U Restaurant Academy nemáme školení rozkouskovaná do několika navazujících modulů, z nichž každý něco stojí a je těžké si vybrat. Navíc víme, jak těžké je najít termín, kdy budou moci být přítomni všichni zaměstnanci a případně i kdy bude provozovna na chvíli uzavřena. Naše školení jsou jasně tematicky zaměřena. Ihned tedy víte, do čeho investujete a co je hlavním přínosem.
  • Zábava místo mučení
    Školení neznamená, že budou Vaši zaměstnanci jako ve škole pouze znuděně poslouchat. Jsme všichni "ze stejného těsta". I naši školitelé již mnohokrát řešili stejné situace, které trápí Váš personál. Proto si společně naladíme přátelskou atmosféru a pohodu. Jen tak bude Vaše zaměstnance školení bavit a budou nejen rádi hltat nové informace, ale budou chtít aktivně sdílet a konzultovat své poznatky a zkušenosti. Tím dochází snadněji k nápravě jejich chyb, rychlému převzetí nových návyků a zlepšení kvality i osvojení si nových návyků. Našim cílem je, aby personál školení nejen bavilo, ale přímo nadchlo místo toho, aby na konci řekli "konečně to máme za sebou". To se skutečně nestává. Naopak se personál většinou už nemůže dočkat, až si vše vyzkouší přímo v praxi. A Vy tak věnujete svým zaměstnancům skutečný bonus, ze kterého budou mít radost.
  • Spravedlivá cena
    Jelikož chceme podporovat i menší restaurace, kavárny, cukrárny, lokální hospody, atd. i nováčky v oboru gastronomie, máme ceny školení nastaveny ne za školení, ale za osobu. Tím je cena za školení stejně férová pro malé restaurace s pár zaměstnanci, jako pro velké s desítky zaměstnanců. Pokud by školení stálo jednorázově např. 10 000 Kč, tak restaurace s 10ti zaměstnanci by zaplatila za každého z nich jen 1 000 Kč, kdežto restauraci s 2ma zaměstnanci by vyšlo školení na 5 000 Kč za každého. A to není fér. Jsme zastáncem toho, aby školení v přepočtu na osobu bylo pro všechny stejně výhodné. A tomu je přizpůsobena i naše cenová politika.
  • Odbornost školitelů
    Nevaříme z vody. Školení je vytvořeno a vedeno školiteli s odbornými znalostmi a dlouholetou praxí v oboru pohostinství. Každý ze školitelů je či býval jedním z těch, které školí. Proto dokážeme dobře porozumět potřebám Vašeho provozu a poradit, co lze zlepšit a jak dosáhnout úspěchu.
  • Individuální přístup a flexibilita
    Jedna věc jsou jasně daná pravidla práce v pohostinství. Druhá, a to už mnohem obtížněji uchopitelná věc, jsou aktuální možnosti a jiné proměnné aspekty, které hrají z hlediska dosažení úspěchu roli. Největší vliv má většinou lokalita, výše nezaměstnanosti v daném regionu, místní zvyky a reálné možnosti provozovny. Ale může se jednat i o nějaký konkrétní problém, který gastro podnik řeší. Proto naše standardní živá školení vždy na místě flexibilně přizpůsobujeme dané provozovně dle jejich konceptu a individuálních potřeb, dotazů, požadavků, apod. A pokud se nejedná o nějaké zásadní úpravy (např. rozšíření školení pro obsluhující personál o baristický kurz, aj.), cena zůstává stále stejná. Jediné, co chceme zvyšovat, je přínos školení a tržby dané restaurace či jiného druhu gastronomického podniku.