KURZ ČEPOVÁNÍ PIVA

Něco málo o Kurzu čepování piva: základem dobrého piva je dobře vychlazená sklenice a šikovné ruce výčepní/ho. Asi každý chce ve svém lokále čepovat "pivo, co má říz" s bohatou pěnou, která kroužkuje. Někdy ale personálu chybí znalosti a/nebo zkušenosti. Od toho je tu naše školitelka, mj. i finalistka soutěže v čepování piva v České republice v roce 2023. Pod jejím vedením se vaše servírky a číšníci stanou skvělými výčepními, od kterých bude chtít načepovat pivo každý široko daleko.

Pro koho je školení určeno: pro servírky a číšníky, tedy obsluhující personál v restauraci či jiné gastro provozovně

Co je obsahem kurzu:

  • teoretická část - historie, výroba, suroviny, péče o pivo, sanitace, skladování
  • praktická část - příprava výčepu, používání chemických látek, čistota skla, pomůcky výčepního, styly čepování, praktický nácvik

Kde: u Vás v restauraci

Délka trvání: cca 4 - 5 hodin. Délka školení se odvíjí zejména od počtu zúčasněných osob. 

Cena: 

  • skupinový kurz (tj. 2 a více osob) - cena 3 998 Kč / os.
  • individuální kurz - cena 5 500 Kč / os.

Poznámka k ceně: cena za skupinový kurz je uvedena za školemé každé 1 zúčastněné osoby (zaměstnance, vedení restaurace, atd.). V případě školení 2 a více osob / zaměstnanců je třeba objednat více kusů skupinového kurzu - jeden kurz vždy pro 1 osobu s tím, že kurz proběhne v jednom termínu. Pokud se kurzu bude účastnit pouze jedna osoba, která k sobě nemá ve stejný termín nikoho z kolegů, který by se kurzu účastnil taktéž, objednejte, prosím, individuální výuku. Cena nezahrnuje náklady na dopravu (průměrná cena 15 Kč / km), které uhradí klient separátně. Po objednávce a úhradě tohoto kurzu Vás budeme kontaktovat a domluvíme si termín realizace.

Bonusy k tomuto školení:

  • Provozovně, která si objedná Kurz čepování piva, získá od nás navíc automaticky slevu 500 Kč na PDF školení Jak zvýšit kvalitu obsluhy a tržby v restauraci, aby se servírky a čísníci mohli zdokonalit také v samotné obsluze hostů, v komunikaci s nimi a aby dokázali zvyšovat tržby restaurace. Slevu na PDF školení obdrží daná restaurace pouze na vyžádání na e-mailu: info@restaurantacademy.cz. 

Proč si objednat školení personálu v pohostinství právě od nás?

  • 1 školení = 1 cena = kompletní znalosti a dovednosti personálu restaurace
    U Restaurant Academy nemáme školení rozkouskovaná do několika navazujících modulů, z nichž každý něco stojí a je těžké si vybrat. Navíc víme, jak těžké je najít termín, kdy budou moci být přítomni všichni zaměstnanci a případně i kdy bude provozovna na chvíli uzavřena. Naše školení mají jasné zaměření. Ihned tedy víte, do čeho investujete a co je hlavním přínosem.
  • Zábava místo mučení
    Školení neznamená, že budou Vaši zaměstnanci jako ve škole pouze znuděně poslouchat. Jsme všichni "ze stejného těsta". I naši školitelé již mnohokrát řešili stejné situace, které trápí Váš personál. Proto si společně naladíme přátelskou atmosféru a pohodu. Jen tak bude Vaše zaměstnance školení bavit. Celé školení je spíše jeden velký dialog, během kterého budou Vaši zaměstnanci nejen rádi hltat nové informace, ale budou chtít aktivně sdílet a konzultovat své poznatky a zkušenosti. Tím dochází snadněji k nápravě jejich chyb, rychlému převzetí a osvojení si nových návyků i ke zlepšení kvality jejich práce. Našim cílem je, aby personál školení přímo nadchlo a výsledkem bývá, že se nemůžou dočkat, až si vše vyzkouší přímo v praxi.
  • Odbornost školitelů
    Nevaříme z vody. Školení je vytvořeno a vedeno školiteli s odbornými znalostmi a dlouholetou praxí v oboru pohostinství. Každý ze školitelů je či býval jedním z těch, které školí. Proto dokážeme dobře porozumět potřebám Vašeho provozu a poradit, co lze zlepšit a jak dosáhnout úspěchu.
  • Individuální přístup a flexibilita
    Jedna věc jsou jasně daná pravidla práce v pohostinství. Druhá, a to už mnohem obtížněji uchopitelná věc, jsou aktuální možnosti a jiné proměnné aspekty, které hrají z hlediska dosažení úspěchu roli. Největší vliv má většinou lokalita, výše nezaměstnanosti v daném regionu, místní zvyky a reálné možnosti provozovny. Ale může se jednat i o nějaký konkrétní problém, který gastro podnik řeší. Proto naše standardní živá školení vždy na místě flexibilně přizpůsobujeme dané provozovně dle jejich konceptu a individuálních potřeb, dotazů, požadavků, apod. A pokud se nejedná o nějaké zásadní úpravy (např. rozšíření školení pro obsluhující personál o baristický kurz, aj.), cena zůstává stále stejná. Jediné, co chceme zvyšovat, je přínos školení a tržby dané restaurace či jiného druhu gastronomického podniku. Neslibujeme sice zázraky na počkání, ale kde je snaha, je i úspěch.
  • Spravedlivá cena
    Jelikož chceme podporovat i menší restaurace, kavárny, cukrárny, lokální hospody, atd. i nováčky v oboru gastronomie, máme ceny školení nastaveny ne za školení, ale za osobu. Tím je cena za školení stejně férová pro malé restaurace s pár zaměstnanci, jako pro velké s desítky zaměstnanců. Pokud by školení stálo jednorázově např. 20 000 Kč, tak restaurace s 10ti zaměstnanci by zaplatila za každého z nich jen 2 000 Kč, kdežto restauraci s 2mi zaměstnanci by vyšlo školení na 10 000 Kč za každého. A to není fér. Jsme zastáncem toho, aby školení v přepočtu na osobu bylo pro všechny stejně výhodné. A tomu je přizpůsobena i naše cenová politika.