Díky jakému dárku na přivítanou se budou hosté do restaurace rádi vracet?

Mohli byste dávat hostům přicházejícím do restaurace „welcome drink“ či jiný štědrý dárek na uvítanou. Ale je něco, co je potěší stejně tak a Vás to nic nestojí! Teď si možná říkáte, že to je nějaký nesmysl. Není! Ono stačí totiž docela málo, aby se hosté restaurace rádi vraceli. Stačí, aby se Vaši zaměstnanci v obsluze na přicházející hosty usmívali. Ano, úsměv – to je ten nejlepší dárek při přivítání hostů.

Pokud totiž přicházející hosté obdrží nějakou pozornost od servírek nebo číšníků, kteří se u předání takové pozornosti hostovi tváří tak zvaně jako kakabus nebo dokonce tak, že to vypadá, že je to přivítání hostů spíš obtěžuje nebo dokonce irituje, tak i ten nejhodnotnější dáreček na uvítanou ztratí rázem svůj účel a kouzlo. To by bylo lepší, aby nebyl ani předán. Ušetřili byste peníze a hosté by se nemuseli dívat na otrávený personál, od kterého se pak ani nechtějí nechat obsluhovat. Natož, aby se do restaurace chtěli zase někdy vrátit.

Když se ale servírka nebo číšník usmívá a vítá hosty s patřičnou grácií, tak i bez dárečku mají hosté při vstupu do restaurace dobrý a příjemný pocit, jako by dostali něco výjimečného. A přitom žádný věcný dárek ani jinou službu nedostali. Jedinou službičku vykonal obsluhující personál svým úsměvem. A úsměv na tváři by si měli zaměstnanci v obsluze udržet po celou dobu, co budou obsluhovat. Správná obsluha hostů není jen o teorii, která se učí v odborných gastronomických školách. Ve skutečnosti je toho mnohem víc, co ovlivňuje spokojenost hostů a tím i tržby restaurace.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů