2 498 Kč / os.
REALIZACE POZASTAVENA, LZE JEN OBJEDNÁVAT NA BUDOUCÍ TERMÍNY
Živé školení JAK ZVÝŠIT KVALITU OBSLUHY A TRŽBY V RESTAURACI je nejefektivnější, protože lze přizpůsobit informace přímo pro daný provoz. Také je možné se školitele zeptat na situace, se kterými se servírky a číšníci v dané restauraci třeba často setkávají. Během školení je možné flexibilně klást otázky, na které školitel může ihned reagovat a zodpovědět je.
Po obdržení Vaší objednávky Vás budeme telefonicky nebo e-mailem kontaktovat a domluvíme si termín školení.
Cena platí za školení pro 1 osobu. Při školení vyššího počtu osob je třeba v objednávce zadat počet kusů živého školení, který odpovídá počtu školených osob. Školení poté proběhne ve Vaší restauraci pro všechny zaměstnance zároveň. Cena zahrnuje náklady za dopravu.
2998 Kč
REALIZACE POZASTAVENA, LZE JEN OBJEDNÁVAT NA BUDOUCÍ TERMÍNY
Jedná se v podstatě o externí audit formou utajeného nákupu zvaného mystery shopping. Před samotnou návštěvou se náš specialista nejdříve soustředí na dostupnost informací o restauraci, online a offline propagaci, apod. Během návštěvy se pak zaměří na slabé a silné stránky restaurace. Především zhodnotí exteriér a interiér, kvalitu obsluhy, komunikaci s hostem, prezentaci nabídky, doplňkový prodej, efektivitu práce servírek a číšníků, food styling – prezentaci a vzhled pokrmu, kvalitu pokrmů, skladbu jídelního a nápojového lístku, apod.
Poté obdrží vedení restaurace vyhodnocení - přehled, ve kterém budou popsána slabá místa, skryté rezervy i silné stránky, na které je třeba cílit. Součástí reportu je i návrh řešení a jednotlivých kroků vedoucích ke zvýšení profitu restaurace.
Mystery shoping - externí audit je nejvhodnější objednat si ještě před realizací školení obsluhujícího personálu restaurace. A následně pak v intervalu 1 - 2 roky pro sledování vývoje podniku a zvyšování jeho prosperity z dlouhodobého hlediska.
Cena zahrnuje náklady na dopravu. Náklady na občerstvení nutné pro provedení mysterry shoppingu (tj. zpravidla 1 - 2 nápoje a 1 pokrm) nejsou zahrnuty v ceně.

Odebírejte ZDARMA tipy na zvýšení tržeb restaurace a další užitečné rady.

Vaše osobní údaje (jméno, e-mailová adresa, telefon) budeme (Miroslava Trojáková vystupující pod obchodními názvy Mirin Group Restaurant Academy, Restaurant Academy a Mirin Group) zpracovávat pouze za účelem zasílání newsletterů a obchodních sdělení se zajímavým obsahem pro restaurace, a to v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Stisknutím tlačítka vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoliv odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé kampani. Proč a jak budeme Vaše osobní údaje zpracovávat, najedete zde: Ochrana osobních údajů >>

Našim cílem nejsou vysoké počty proškolených gastro podniků.

My chceme majitelům a manažerům restaurací či jiných provozoven skutečně pomoci, aby se jim dlouhodobě dařilo.


Co o školení, službách a produktech pro restaurace říkají někteří naši klienti:

S kurzem jsem spokojená, dozvěděla jsem se informace, které byly úplně nové, nebo jsem si jimi v minulosti nebyla úplně jistá. Paní školitelka je profesionálka a dokázala poradit s jakoukoliv otázkou a vyřešit jakýkoliv problém, jež jsem nadhodila jako případnou situaci v restauraci. Ráda se budu jejími radami řídit.

Mirka CzedronováPenzion Aurum

Školení bylo zcela určitě přínosné. Dozvěděla jsem se plno nových a zajímavých informací. Školitelka byla velice příjemná a informace předávala zajímavou a velice přínosnou formou.

Lenka Trejtnarovárestaurace U Soudku

Zhruba týden před otevřením našeho Zájezdního hostince Starý Svět poblíž Votic u nás v podniku proběhlo školení obslužného personálu, vedené slečnou Trojákovou. Školení se neslo v příjemném duchu, bylo skutečně "živé", jak bylo avizováno v nabídce a personál i díky závěrečnému dotazování získal většinu potřebných teoretických informací, které byly potřebné k zahájení našeho provozu.

Kateřina HajičováStarý svět

Když někdo uvádí super recenze, na první pohled se to zdá jako klišé. V tomto případě to tak ovšem není. To, co se někteří zaměstnanci učí celý život - a někteří se to ani nikdy nenaučí - zvládli naši číšníci v průběhu školení. A co více, všechny poznatky uplatňují na place. Protože můžeme mít nejlepší produkty, nejlepší jídlo, ale pokud není zákazník spokojený, je všechna práce back office zbytečná.

Zuzana LovackáHotel Libínské Sedlo

Chtěli bychom Vám mockrát poděkovat za živé školení, které nám velice pomohlo v nastavení našich cílů a priorit v oblasti zvyšování tržeb. Nyní máme jasně stanovená pravidla, kterými se řídí naše servírky, pro které je také velice důležité mít stanovený jasný postup při obsluze našich hostů. Stále se snažíme zlepšovat náš servis. Vždy se ale vracíme k Vašemu školení také v PDF, abychom si znovu utvrdili základní pravidla, která jsou hlavním stavebním kamenem našich pravidel obsluhy. Ještě jednou tedy děkujeme za školení, které pro nás bylo velice užitečné a co je důležité, také srozumitelné.

Klára EnčevováBagel Lounge

Super! Jsme nadšeni! Mělo to smysl. Děkujeme.

Radka Ř.Hotel Šumava Inn

Dle doporučení jsme začali sledovat výši tržeb v přepočtu na jednoho hosta a byli jsme mile překvapeni. Živé školení na zvýšení tržeb v restauraci nám velmi pomohlo. Zisk z každého hosta se nám zvýšil o více než třetinu! A více hostů se nám dokonce i začalo vracet, což se dříve nedělo moc často. Tato investice se rozhodně vyplatila.

M. H.Hotel Julian

Potřebujete něco podobného? Máme to pro Vás! Tápete? Poraďte se s námi.