ŠKOLENÍ NA ZVÝŠENÍ TRŽEB V RESTAURACI     E-BOOK V PDF, verze 0.2

Něco málo o E-booku = PDF Školení na zvýšení tržeb v restauraci: tuto varinatu volte, když chcete ušetřit náklady a přesto proškolit svůj personál tak, aby znal základní pravidla pro obsluhu hostů a naučil se obchodním technikám přizpůsobeným pro provoz restaurace. Využití materiálů k tomuto školení není nijak časově omezeno. Můžete je tudíž používat opakovaně i pro nové zaměstnance a brigádníky v obsluze restaurace, pro kterou byl E-book se školením zakoupen. Objednané a zaplacené školení obdržíte e-mailem jako E-book v PDF dokumentu ve formátech A4 i A5, které jsou vhodné pro tisk, čtení z PC nebo i z tabletu.

Pro koho je školení určeno: pro servírky a číšníky, tedy obsluhující personál v restauraci

Co se servírky a číšníci během školení naučí (obsahově jsou ŽIVÉ školení a E-book = PDF školení shodná. Pouze dočasně je ŽIVÉ školení již doplněno o Typologii hostů a rizika při komunikaci. O tuto část v brzké době obohatíme i E-book a restauracím, které si jej objednali v období od 1. 1. 2019 jej zašleme aktualizovaný zdarma.):

  • základní pravidla slušného chování a vystupování
  • základy komunikace s hosty vedoucí ke zvýšení prodeje
  • prodávat, tedy znát a umět aktivně používat prodejní techniky v restauraci
  • umět správně klást otázky a argumentovat ve prospěch zvýšení prodeje
  • využívat verbálních i neverbálních signálů hostů
  • znát a zvládat jednotlivé kroky servisu i prodejního cyklu
  • sebemotivaci a práci sami na sobě
  • řešit problémy a krizové situace
  • týmové spolupráci

Kde: kdekoliv budou Vaši zaměstnanci v obsluze chtít, záleží na každém z nich. Třeba cestou do práce.

Délka trvání: není stanovena. Podle toho, jak kdo rychle čte a jak rychle vstřebává nové informace. 

Cena: 4 998 Kč jednorázově. 

Bonusy a výhody k tomuto školení:

  • K PDF školení obdržíte zdarma i test a odpovědi na testové otázky, abyste měli způsob, jak zaměstnance motivovat si tento E-book se školením prostudovat.
  • Verze 0.2 tohoto E-booku se školením (v PDF) je druhým vydáním, díky čemuž je aktualizována, zpřehledněna a obohacena o další praktické rady a příklady. 
  • Restaurace, která si objedná ŽIVÉ školení, získá od nás automaticky slevu na PDF školení, aby se k daným znalostem a informacím mohli se servírkami a číšníky opakovaně vracet a připomínat si všechny podstatné body, které se naučili. Obsluhující personál tak neusne na vavřínech a jimi získané znalosti nepřijdou vniveč. Slevu na PDF školení obdrží daná restaurace ale pouze na vyžádání na e-mailu: miroslava.trojakova@restaurantacademy.cz. 
  • GARANCE SPOKOJENOSTI - někdy není snadné se rozhodnout, kterou variantu školení zvolit, zda ŽIVĚ nebo v PDF (E-book). Pokud i Vy patříte k těm, kdo váhají, máme pro Vás skvělé řešení. Objednejte si školení v podobě E-booku (tj. v PDF). Je pak na Vás, zda si školení přečtete Vy osobně a svůj obsluhující personál sami proškolíte, nebo zda každému ze servírek a číšníků necháte materiály prostudovat. Pokud však i poté usoudíte, že by bylo vhodnější živé školení, můžete využít naši garanci spokojenosti, čímž při objednání živého školení získáte zpětně SLEVU 10 % na PDF školení, jak by tomu bylo v případě obráceného postupu (restaurace si často po absolvování živého školení přiobjednají toto školení v PDF, aby implementace nových poznatků a dovedností do praxe byla co nejefektivnější). Stačí nám napsat Váš požadavek na miroslava.trojakova@restaurantacademy.cz. PDF materiály Vám zůstanou, abyste se mohli se zaměstnanci vracet k nejdůležitějším informacím. Vaše investice tak bude efektivně využita v každém případě.

Proč si objednat školení personálu v pohostinství právě od nás?

  • 1 téma, 1 školení, 1 cena, kompletní znalosti a dovednosti personálu restaurace
    Chcete personál ve své restauraci či jiném gastro podniku naučit určitým znalostem a dovednostem? U Restaurant Academy nemáme školení rozkouskovaná do několika navazujících modulů, z nichž každý něco stojí a je těžké si vybrat. Navíc víme, jak těžké je najít termín, kdy budou moci být přítomni všichni zaměstnanci a případně i kdy bude provozovna na chvíli uzavřena. Naše školení jsou jasně tematicky zaměřena. Ihned tedy víte, do čeho investujete a co je hlavním přínosem.
  • Zábava místo mučení
    Školení neznamená, že budou Vaši zaměstnanci jako ve škole pouze znuděně poslouchat. Jsme všichni "ze stejného těsta". I naši školitelé již mnohokrát řešili stejné situace, které trápí Váš personál. Proto si společně naladíme přátelskou atmosféru a pohodu. Jen tak bude Vaše zaměstnance školení bavit a budou nejen rádi hltat nové informace, ale budou chtít aktivně sdílet a konzultovat své poznatky a zkušenosti. Tím dochází snadněji k nápravě jejich chyb, rychlému převzetí nových návyků a zlepšení kvality i osvojení si nových návyků. Našim cílem je, aby personál školení nejen bavilo, ale přímo nadchlo místo toho, aby na konci řekli "konečně to máme za sebou". To se skutečně nestává. Naopak se personál většinou už nemůže dočkat, až si vše vyzkouší přímo v praxi. A Vy tak věnujete svým zaměstnancům skutečný bonus, ze kterého budou mít radost.
  • Odbornost školitelů
    Nevaříme z vody. Školení je vytvořeno a vedeno školiteli s odbornými znalostmi a dlouholetou praxí v oboru pohostinství. Každý ze školitelů je či býval jedním z těch, které školí. Proto dokážeme dobře porozumět potřebám Vašeho provozu a poradit, co lze zlepšit a jak dosáhnout úspěchu.
  • Individuální přístup a flexibilita
    Jedna věc jsou jasně daná pravidla práce v pohostinství. Druhá, a to už mnohem obtížněji uchopitelná věc, jsou aktuální možnosti a jiné proměnné aspekty, které hrají z hlediska dosažení úspěchu roli. Největší vliv má většinou lokalita, výše nezaměstnanosti v daném regionu, místní zvyky a reálné možnosti provozovny. Ale může se jednat i o nějaký konkrétní problém, který gastro podnik řeší. Proto naše standardní živá školení vždy na místě flexibilně přizpůsobujeme dané provozovně dle jejich konceptu a individuálních potřeb, dotazů, požadavků, apod. A pokud se nejedná o nějaké zásadní úpravy (např. rozšíření školení pro obsluhující personál o baristický kurz, aj.), cena zůstává stále stejná. Jediné, co chceme zvyšovat, je přínos školení a tržby dané restaurace či jiného druhu gastronomického podniku.