Odebírejte ZDARMA tipy na zvýšení tržeb restaurace a další užitečné rady.
Našim cílem nejsou vysoké počty proškolených gastro podniků.
My chceme majitelům a manažerům restaurací či jiných provozoven skutečně pomoci, aby se jim dlouhodobě dařilo.
Co o školení, službách a produktech pro restaurace říkají někteří naši klienti:
Školení bylo určitě zajímavé, nejvíce se mi líbilo, že jsme konkrétní situace a věci přenášeli přímo na náš provoz a přímo na daný problém a snažili se ho dobře vyřešit.
S kurzem jsem spokojená, dozvěděla jsem se informace, které byly úplně nové, nebo jsem si jimi v minulosti nebyla úplně jistá. Paní školitelka je profesionálka a dokázala poradit s jakoukoliv otázkou a vyřešit jakýkoliv problém, jež jsem nadhodila jako případnou situaci v restauraci. Ráda se budu jejími radami řídit.
Školení bylo zcela určitě přínosné. Dozvěděla jsem se plno nových a zajímavých informací. Školitelka byla velice příjemná a informace předávala zajímavou a velice přínosnou formou.
Zhruba týden před otevřením našeho Zájezdního hostince Starý Svět poblíž Votic u nás v podniku proběhlo školení obslužného personálu, vedené slečnou Trojákovou. Školení se neslo v příjemném duchu, bylo skutečně "živé", jak bylo avizováno v nabídce a personál i díky závěrečnému dotazování získal většinu potřebných teoretických informací, které byly potřebné k zahájení našeho provozu.
Když někdo uvádí super recenze, na první pohled se to zdá jako klišé. V tomto případě to tak ovšem není. To, co se někteří zaměstnanci učí celý život - a někteří se to ani nikdy nenaučí - zvládli naši číšníci v průběhu školení. A co více, všechny poznatky uplatňují na place. Protože můžeme mít nejlepší produkty, nejlepší jídlo, ale pokud není zákazník spokojený, je všechna práce back office zbytečná.
Chtěli bychom Vám mockrát poděkovat za živé školení, které nám velice pomohlo v nastavení našich cílů a priorit v oblasti zvyšování tržeb. Nyní máme jasně stanovená pravidla, kterými se řídí naše servírky, pro které je také velice důležité mít stanovený jasný postup při obsluze našich hostů. Stále se snažíme zlepšovat náš servis. Vždy se ale vracíme k Vašemu školení také v PDF, abychom si znovu utvrdili základní pravidla, která jsou hlavním stavebním kamenem našich pravidel obsluhy. Ještě jednou tedy děkujeme za školení, které pro nás bylo velice užitečné a co je důležité, také srozumitelné.
Super! Jsme nadšeni! Mělo to smysl. Děkujeme.
Dle doporučení jsme začali sledovat výši tržeb v přepočtu na jednoho hosta a byli jsme mile překvapeni. Živé školení na zvýšení tržeb v restauraci nám velmi pomohlo. Zisk z každého hosta se nám zvýšil o více než třetinu! A více hostů se nám dokonce i začalo vracet, což se dříve nedělo moc často. Tato investice se rozhodně vyplatila.
Potřebujete něco podobného? Máme to pro Vás! Tápete? Poraďte se s námi.