Neprodávejte jídlo v restauraci pod cenou

Možná jste o tom už slyšeli, ale jedna firma založila svůj byznys na tom, že si lidé mohou objednat hovno. Je to pro ty, co si jej objednají, spíš taková legrace. I když se jedná o vysoce kvalitní trus. Takže když se například někdo někoho zeptá, co od něj dostane k narozeninám, odpoví mu ten druhý: „hovno“. A to může i dodržet a objednat mu onen drahý exkrement. A skutečně poštou přijde balíček nevalného zápachu a obsahu dobrého jedině na hnojení půdy. Co to má společného s restaurací a s tím, jak zvýšit prodej?

Když někdo může prodávat hovno za několik set korun, proč by si od Vás neměli hosté restaurace koupit kvalitní jídlo za cenu, která jeho hodnotě odpovídá? Pokud budou Vaše servírky a číšníci umět správně obsluhovat hosty a poskytovat jim prvotřídní servis, máte z více než poloviny vyhráno. Lidé si za kvalitní služby rádi zaplatí i více než byste možná čekali. Neprodávejte tedy své služby a jídla pod cenou.

Samozřejmě tomu musí kvalita obsluhy v restauraci ze strany obsluhujícího personálu odpovídat. Stejně tak kvalita surovin a jejich zpracování v chutná jídla musí být na vysoké úrovni. Pak se nemusíte bát si říct o adekvátní cenu. Správně si však všechno spočítejte, abyste neměli někde zbytečné úniky peněz. Pokud navíc budou servírky a číšníci vědět, jak zvýšit prodej v restauraci, máte úspěch a vysoké tržby zajištěny.

Pokud se bojíte, že do restaurace lidé nepřijdou kvůli vysokým cenám, tak máte obavy zbytečně. Každá restaurace a cenová kategorie si časem najde svůj segment hostů. A pokud budou servírky a číšníci odvádět vskutku dobrou práci a budou umět správně obsluhovat hosty, začnou danou restauraci navštěvovat i hosté, kteří by tam jinak nechodili. Ti nejdříve přijdou třeba jen ze zvědavosti nebo proto, že mají cestu kolem a chtějí se najíst. Pokud bude obsluha v restauraci kvalitní a hosté budou spokojení, začnou se vracet. Hosté mohou občas zavítat do restaurace i třeba kvůli nějakému konkrétnímu vínu nebo jídlu, které jim bylo ze strany obsluhujícího personálu doporučeno a zachutnalo jim. A tak si čas od času takoví hosté rádi zajdou do dané restaurace, udělat si třeba pěkný večer. A to jen proto, že se jim v restauraci líbí díky správné obsluze a navíc nemusejí vařit a dají si jako bonus třeba své oblíbené jídlo nebo víno.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře a k zasílání e-mailů, které by Vás v této souvislosti mohly zajímat. Zásady zpracování osobních údajů