E-BOOK JAK ZVÝŠIT KVALITU OBSLUHY A TRŽBY V RESTAURACI - školení číšníků v PDF

Něco málo o E-booku = PDF školení Jak zvýšit kvalitu obsluhy a tržby v restauraci: tuto variantu volte, když chcete ušetřit náklady a přesto proškolit své servírky a číšníky tak, aby znali základní pravidla pro obsluhu hostů, uměli efektivně komunikovat s hosty a naučili se obchodním technikám přizpůsobeným pro provoz restaurace či jiného gastro podniku. Nebo si tento E-book můžete přikoupit po absolvování ŽIVÉHO školení obsluhujícího personálu, abyste se mohli ke všem informacím a situacím se servírkami a číšníky vracet. Díky tomu neskončí některé důležité poznatky v zapomnění. Využití materiálů k tomuto školení není nijak časově omezeno. Můžete je tudíž používat opakovaně i pro nové zaměstnance a brigádníky v obsluze restaurace či jiné provozovny, pro kterou byl E-book se školením zakoupen. Objednané a zaplacené školení obdržíte e-mailem jako E-book v PDF dokumentu ve formátu A4, který je vhodný pro tisk, čtení z PC nebo i z tabletu.

Pro koho je školení určeno: pro servírky a číšníky, tedy obsluhující personál v restauraci

Co se servírky a číšníci během školení naučí (obsahově jsou ŽIVÉ školení a E-book = PDF školení shodná / podobná):

  • základní pravidla slušného chování a vystupování
  • základy komunikace s hosty vedoucí ke zvýšení prodeje
  • poznat jednotlivé typy hostů a přizpůsobit jim svůj přístup
  • prodávat, tedy znát a umět aktivně používat prodejní techniky v restauraci
  • umět správně klást otázky a argumentovat ve prospěch zvýšení prodeje
  • využívat verbálních i neverbálních signálů hostů
  • znát a zvládat jednotlivé kroky servisu i prodejního cyklu
  • sebemotivaci a práci sami na sobě
  • řešit problémy a krizové situace
  • týmové spolupráci

Kde: kdekoliv budou Vaši zaměstnanci v obsluze chtít, záleží na každém z nich. Třeba cestou do práce.

Délka trvání: není stanovena. Podle toho, jak kdo rychle čte a jak rychle vstřebává nové informace. 

Cena: 4 998 Kč jednorázově / 1 provozovnu. Příklad, jak objednat E-book: pokud máte pouze 1 provozovnu, stačí Vám objednat 1 E-book pro všechny Vaše zaměstnance. Pokud máte 2 provozovny (např. restauraci a k tomu kavárnu nebo 2 restaurace v různých místech), objednáte 2 E-booky.

Bonusy a výhody k tomuto školení:

  • K PDF školení obdržíte zdarma i test a odpovědi na testové otázky, abyste měli způsob, jak zaměstnance motivovat si tento E-book se školením prostudovat.
  • Verze 0.5 tohoto E-booku se školením (v PDF) je již pátým vydáním, díky čemuž je aktualizována, zpřehledněna a obohacena o další body, praktické rady a příklady. 
  • Restaurace, která si objedná ŽIVÉ školení, získá od nás automaticky slevu na PDF školení, aby se k daným znalostem a informacím mohli se servírkami a číšníky opakovaně vracet a připomínat si všechny podstatné body, které se naučili. Obsluhující personál tak neusne na vavřínech a jimi získané znalosti nepřijdou vniveč. Slevu na PDF školení obdrží daná restaurace ale pouze na vyžádání na e-mailu: info@restaurantacademy.cz. 
  • GARANCE SPOKOJENOSTI - někdy není snadné se rozhodnout, kterou variantu školení zvolit, zda ŽIVĚ nebo v PDF (E-book). Pokud i Vy patříte k těm, kdo váhají, máme pro Vás skvělé řešení. Objednejte si školení v podobě E-booku (tj. v PDF). Je pak na Vás, zda si školení přečtete Vy osobně a svůj obsluhující personál sami proškolíte, nebo zda každému ze servírek a číšníků necháte materiály prostudovat. Pokud však i poté usoudíte, že by bylo vhodnější živé školení, můžete využít naši garanci spokojenosti, čímž při objednání živého školení získáte zpětně SLEVU 10 % na E-book, jak by tomu bylo v případě obráceného postupu (restaurace si často po absolvování živého školení přiobjednají toto školení v PDF, aby implementace nových poznatků a dovedností do praxe byla co nejefektivnější). Stačí nám napsat Váš požadavek na miroslava.trojakova@restaurantacademy.cz. PDF materiály Vám zůstanou, abyste se mohli se zaměstnanci vracet k nejdůležitějším informacím. Vaše investice tak bude efektivně využita v každém případě.

Proč si objednat školení a další služby pro gastro právě od nás?

  • Odbornost školitelů, auditorů, poradců
    Nevaříme z vody. Každý s kým budete u nás komunikovat je z oboru gastronomie a má bohaté zkušenosti s tím, ohledně čeho Vám bude radit. Také školení jsou vytvořena a vedena školiteli s odbornými znalostmi a dlouholetou praxí v oboru pohostinství. Každý ze školitelů je či býval jedním z těch, které školí. Proto dokážeme dobře porozumět potřebám Vašeho provozu a poradit, co lze zlepšit a jak dosáhnout úspěchu.
  • Individuální přístup a flexibilita
    Jedna věc jsou jasně daná pravidla práce v pohostinství. Druhá, a to už mnohem obtížněji uchopitelná věc, jsou aktuální možnosti a jiné proměnné aspekty, které hrají z hlediska dosažení úspěchu roli. Největší vliv má většinou lokalita, výše nezaměstnanosti v daném regionu, místní zvyky a reálné možnosti provozovny. Ale může se jednat i o nějaký konkrétní problém, který gastro podnik řeší. Proto naše služby a živá školení vždy flexibilně přizpůsobujeme dané provozovně dle jejího konceptu a individuálních potřeb, dotazů, požadavků, apod. A pokud se nejedná o nějaké zásadní úpravy (např. o rozšíření školení pro servírky a číšníky o baristický kurz, aj.), cena zůstává stále stejná. Jediné, co chceme zvyšovat, je přínos našich služeb a školení a hlavě tržby dané restaurace či jiného druhu gastronomického podniku. Neslibujeme sice zázraky na počkání, ale kde je snaha, je i úspěch.
  • 1 školení = 1 cena = kompletní znalosti a dovednosti personálu restaurace
    U Restaurant Academy nemáme školení rozkouskovaná do několika navazujících modulů, z nichž každý něco stojí a je těžké si vybrat. Navíc víme, jak těžké je najít termín, kdy budou moci být přítomni všichni zaměstnanci a případně i kdy bude provozovna na chvíli uzavřena. Naše školení mají jasné zaměření. Ihned tedy víte, do čeho investujete a co je hlavním přínosem.
  • Zábava místo mučení
    Školení neznamená, že budou Vaši zaměstnanci jako ve škole pouze znuděně poslouchat. Jsme všichni "ze stejného těsta". I naši školitelé již mnohokrát řešili stejné situace, které trápí Váš personál. Proto si společně naladíme přátelskou atmosféru a pohodu. Jen tak bude Vaše zaměstnance školení bavit. Celé školení je spíše jeden velký dialog, během kterého budou Vaši zaměstnanci nejen rádi hltat nové informace, ale budou chtít aktivně sdílet a konzultovat své poznatky a zkušenosti. Tím dochází snadněji k nápravě jejich chyb, rychlému převzetí a osvojení si nových návyků i ke zlepšení kvality jejich práce. Našim cílem je, aby personál školení přímo nadchlo a výsledkem bývá, že se nemůžou dočkat, až si vše vyzkouší přímo v praxi.
  • Spravedlivá cena
    Jelikož chceme podporovat i menší restaurace, kavárny, cukrárny, lokální hospody, atd. i nováčky v oboru gastronomie, máme ceny školení nastaveny ne za školení, ale za osobu. Tím je cena za školení stejně férová pro malé restaurace s pár zaměstnanci, jako pro velké s desítky zaměstnanců. Pokud by školení stálo jednorázově např. 20 000 Kč, tak restaurace s 10ti zaměstnanci by zaplatila za každého z nich jen 2 000 Kč, kdežto restauraci s 2mi zaměstnanci by vyšlo školení na 10 000 Kč za každého. A to není fér. Jsme zastáncem toho, aby školení v přepočtu na osobu bylo pro všechny stejně výhodné. A tomu je přizpůsobena i naše cenová politika.