Restaurace často zapomínají na důležitý fakt, který taktéž ovlivňuje spokojenost hostů. Především jejich vnímání jídla a zážitek z něj. I taková drobnost může mít vliv na to, zda se hosté budou vracet a dále restauraci doporučovat nebo zda raději půjdou ke konkurenci. Určitou roli v tom hrají také servírky a číšníci, kteří musí aktivně používat příručník místo výmluv.
Tou drobností jsou nahřáté talíře. Používání režonů k jejich nahřátí je v restauraci nutností. Je třeba také hlídat vhodnou teplotu. Pokud jsou talíře pouze vlažné, neudrží pokrm teplý až do posledního sousta hosta. Je vhodné je tedy nahřívat na vyšší teplotu. V tom případě jsou talíře ale skutečně horké. Servírky a číšníci by se tak mohli popálit. Proto je vhodnější, aby součástí uniformy obsluhujícího personálu byly košile s dlouhým rukávem. A zároveň je bezpodmínečně nutné, aby zaměstnanci v obsluze používali příručník, který jejich ruce ochrání při přenosu talířů z kuchyně k hostům. Následně by měl obsluhující personál upozornit hosty, že talíře jsou horké, aby se nespálili.
Majitelé restaurací nesmí dopustit, aby lenost servírek a číšníků nebo jejich komfort, zvítězil nad spokojeností hostů. Více o používání příručníků, které je třeba používat i při jiných úkonech než při nošení talířů, se dozví obsluhující personál během školení. Je to zároveň v této profesi součástí bezpečnosti práce, na kterou se nesmí zapomínat. A hosté jistě více nahřáté talíře ocení.
Na co je ale třeba dát pozor je také to, jaký pokrm je na talíři servírován. Na nahřáté talíře patří pouze teplé pokrmy. Saláty a studené pokrmy musí být tedy servírovány na studených talířích. Na to mnohé restaurace také zapomínají. Ale teplý salát opravdu nepřinese hostům takový zážitek. A servírky a číšníci by měli s kuchaři v tomto ohledu spolupracovat a je-li třeba, studené talíře jim podat, pokud nejsou umístěné přímo v kuchyni.