CERTIFIKACE KVALITY OBSLUHY A SLUŽEB RESTAURACE

Něco málo o tomto školení: jedná se o nejvíce efektivní formu školení, kdy lze školení přizpůsobit provozu Vaší restaurace. Navíc mohou servírky a číšníci klást školiteli různé dotazy týkající se jejich práce. Nebo se personál může školitele tázat ohledně situací, se kterými se setkali nebo setkávají. Může se totiž stát, že v dané lokalitě panují specifika, která lze řešit pouze při živém školení. Po vystavení objednávky Vás budeme telefonicky nebo e-mailem kontaktovat a domluvíme si termín školení. 

Pro koho je školení určeno: pro servírky a číšníky, tedy obsluhující personál v restauraci

Co se servírky a číšníci během školení naučí (obsahově jsou ŽIVÉ školení a E-book = PDF školení shodná):

  • základní pravidla slušného chování a vystupování
  • základy komunikace s hosty vedoucí ke zvýšení prodeje
  • prodávat, tedy znát a umět aktivně používat prodejní techniky v restauraci
  • umět správně argumentovat ve prospěch zvýšení prodeje
  • využívat verbálních i neverbálních signálů hostů ke zvýšení prodeje
  • znát a zvládat jednotlivé kroky servisu i prodejního cyklu
  • sebemotivaci a práci sami na sobě
  • řešit problémy a krizové situace
  • týmové spolupráci

Kde: u Vás v restauraci, případně po společné domluvě v náhradních prostorách, které si zajistíte. 

Délka trvání: 3 - 5 hodin. Délka školení se odvíjí od množství dotazů obsluhujícího personálu a aktuálních potřeb. Po ukončení školení následuje v případě zájmu cca 1 hodina poradenství pro majitele a/nebo manažery restaurace. Tato část je zahrnuta do doby trvání.

Cena: 1 498 Kč / os.

Poznámka k ceně: cena je uvedena za školení každé 1 zúčastněné osoby (zaměstnance, vedení restaurace, atd.). V případě školení většího počtu osob / zaměstnanců je třeba objednat více kusů ŽIVÉHO školení - jedno školení vždy pro 1 osobu s tím, že školení proběhne ale v jednom termínu. Cena zahrnuje náklady na dopravu a tištěné materiály ke školení pro každého ze zúčastněných. Po objednávce a úhradě tohoto školení Vás budeme kontaktovat a domluvíme si termín školení.

Bonusy k tomuto školení:

  • Restaurace, která si objedná ŽIVÉ školení, získá od nás navíc automaticky slevu na PDF školení, aby se k daným znalostem a informacím mohli se servírkami a číšníky opakovaně vracet a připomínat si všechny podstatné body, které se naučili. Obsluhující personál tak neusne na vavřínech a jimi získané znalosti nepřijdou vniveč. Slevu na PDF školení obdrží daná restaurace ale pouze na vyžádání na e-mailu: miroslava.trojakova@restaurantacademy.cz. 

Protože jsou nyní vyprodány všechny termíny ŽIVÉHO Školení na zvýšení tržeb v restauraci, můžete si nastavit "hlídacího psa" a nechat si zaslat informaci, jakmile se nějaký termín uvolní.

Nebo se podívejte, jak proškolit obsluhující personál ihned a bez čekání. 

Vaše osobní údaje (jméno, e-mailová adresa, telefon) jsou u nás v bezpečí a budeme (Miroslava Trojáková vystupující pod obchodními názvy Mirin Group Restaurant Academy, Restaurant Academy a Mirin Group) je na základě Vašeho výslovného souhlasu zpracovávat podle zásad ochrany osobních údajů, které vycházejí z české a evropské legislativy. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat. Proč a jak budeme Vaše osobní údaje zpracovávat, najedete zde: Ochrana osobních údajů >>

Něco málo o tomto školení: tuto varinatu volte, když chcete ušetřit náklady a přesto proškolit svůj personál tak, aby znal základní pravidla pro obsluhu hostů a naučil se obchodním technikám přizpůsobeným pro provoz restaurace. Využití materiálů k tomuto školení není nijak časově omezeno. Můžete je tudíž používat opakovaně i pro nové zaměstnance a brigádníky v obsluze restaurace, pro kterou byl E-book se školením zakoupen. Objednané a zaplacené školení obdržíte jako E-book e-mailem v PDF dokumentu ve formátech A4 i A5, které jsou vhodné pro tisk, čtení z PC nebo i z tabletu.

Pro koho je školení určeno: pro servírky a číšníky, tedy obsluhující personál v restauraci

Co se servírky a číšníci během školení naučí (obsahově jsou ŽIVÉ školení a E-book = PDF školení shodná):

  • základní pravidla slušného chování a vystupování
  • základy komunikace s hosty vedoucí ke zvýšení prodeje
  • prodávat, tedy znát a umět aktivně používat prodejní techniky v restauraci
  • umět správně argumentovat ve prospěch zvýšení prodeje
  • využívat verbálních i neverbálních signálů hostů ke zvýšení prodeje
  • znát a zvládat jednotlivé kroky servisu i prodejního cyklu
  • sebemotivaci a práci sami na sobě
  • řešit problémy a krizové situace
  • týmové spolupráci

Kde: kdekoliv budou Vaši zaměstnanci v obsluze chtít, záleží na každém z nich. Třeba cestou do práce.

Délka trvání: není stanovena. Podle toho, jak kdo rychle čte a jak rychle vstřebává nové informace. 

Cena: 4 998 Kč jednorázově. 

Bonusy a výhody k tomuto školení:

  • K PDF školení obdržíte i test a odpovědi na testové otázky, abyste zaměstnance motivovali si tento E-book se školením prostudovat.
  • Verze 0.2 tohoto E-booku se školením (v PDF) je NOVINKOU! Tato verze je aktualizována, zpřehledněna a obohacena o další praktické rady a příklady. 
  • Restaurace, která si objedná ŽIVÉ školení, získá od nás automaticky slevu na PDF školení, aby se k daným znalostem a informacím mohli se servírkami a číšníky opakovaně vracet a připomínat si všechny podstatné body, které se naučili. Obsluhující personál tak neusne na vavřínech a jimi získané znalosti nepřijdou vniveč. Slevu na PDF školení obdrží daná restaurace ale pouze na vyžádání na e-mailu: miroslava.trojakova@restaurantacademy.cz. 

Něco málo o této službě: jedná se o zhodnocení kvality obsluhy a služeb v restauraci, která chce certifikací projít. To je možné i za předpokladu, že personál neabsolvuje jedno ze školení Mirin Group Restaurant Academy. Mystery shopper zhodnotí během své objednávky a pobytu v restauraci kvalitu práce obsluhujícího personálu a na základě toho může daná restaurace obdržet certifikát potvrzující kvalitu služeb tamního obsluhujícího personálu. K certifikátu kvality obsluhy a služeb je restauraci věnována i samolepka s počtem 1 - 5 hvězdiček dle dosažené míry kvality obsluhy, přičemž 1 hvězdička je nejhorší a 5 hvězdiček nejlepší dosažené hodnocení. Může se ale stát i to, že restaurace certifikát neobdrží a získá pouze samolepku s 0 hvězdičkami, která symbolizuje to, že kvalita obsluhy a přístupu personálu je příliš nízká, ale že restaurace absolvovala certifikaci. 

Pro koho je certifikace vhodná: pro restaurace,  které chtějí svým hostům deklarovat, jak kvalitní služby a servis jejich obsluhujícího personálu.

Co získáte absolvováním certifikace kvality obsluhy a služeb:

  • obraz o skutečné kvalitě obsluhy a služeb ve Vaší restauraci
  • přehled slabých míst a návrhy jejich odstranění
  • doporučení na případná zlepšení
  • informaci pro hosty restaurace ohledně ocenění kvality servisu

Kde: u Vás v restauraci.

Jak certifikace probíhá: formou mystery shoppingu, proto se termín dopředu nedomlouvá. Je provedena do 6 měsíců, zpravidla však do 1 měsíce od zaplacení Vaší objednávky.

Cena: 1 998 Kč jednorázově. 

Poznámka k ceně: cena zahrnuje náklady na 1 nápoj a 1 pokrm ve Vaší restauraci i na dopravu. 

Proč si objednat školení personálu v pohostinství právě od nás?

  • 1 téma, 1 školení, 1 cena, kompletní znalosti a dovednosti personálu restaurace
    Chcete personál ve své restauraci či jiném gastro podniku naučit určitým znalostem a dovednostem? U Restaurant Academy nemáme školení rozkouskovaná do několika navazujících modulů, z nichž každý něco stojí a je těžké si vybrat. Navíc víme, jak těžké je najít termín, kdy budou moci být přítomni všichni zaměstnanci a případně i kdy bude provozovna na chvíli uzavřena. Naše školení jsou jasně tematicky zaměřena. Ihned tedy víte, do čeho investujete a co je hlavním přínosem.
  • Zábava místo mučení
    Školení neznamená, že budou Vaši zaměstnanci jako ve škole pouze znuděně poslouchat. Jsme všichni "ze stejného těsta". I naši školitelé již mnohokrát řešili stejné situace, které trápí Váš personál. Proto si společně naladíme přátelskou atmosféru a pohodu. Jen tak bude Vaše zaměstnance školení bavit a budou nejen rádi hltat nové informace, ale budou chtít aktivně sdílet a konzultovat své poznatky a zkušenosti. Tím dochází snadněji k nápravě jejich chyb, rychlému převzetí nových návyků a zlepšení kvality i osvojení si nových návyků. Našim cílem je, aby personál školení nejen bavilo, ale přímo nadchlo místo toho, aby na konci řekli "konečně to máme za sebou". To se skutečně nestává. Naopak se personál většinou už nemůže dočkat, až si vše vyzkouší přímo v praxi. A Vy tak věnujete svým zaměstnancům skutečný bonus, ze kterého budou mít radost.
  • Spravedlivá cena
    Jelikož chceme podporovat i menší restaurace, kavárny, cukrárny, lokální hospody, atd. i nováčky v oboru gastronomie, máme ceny školení nastaveny ne za školení, ale za osobu. Tím je cena za školení stejně férová pro malé restaurace s pár zaměstnanci, jako pro velké s desítky zaměstnanců. Pokud by školení stálo jednorázově např. 10 000 Kč, tak restaurace s 10ti zaměstnanci by zaplatila za každého z nich jen 1 000 Kč, kdežto restauraci s 2ma zaměstnanci by vyšlo školení na 5 000 Kč za každého. A to není fér. Jsme zastáncem toho, aby školení v přepočtu na osobu bylo pro všechny stejně výhodné. A tomu je přizpůsobena i naše cenová politika.
  • Odbornost školitelů
    Nevaříme z vody. Školení je vytvořeno a vedeno školiteli s odbornými znalostmi a dlouholetou praxí v oboru pohostinství. Každý ze školitelů je či býval jedním z těch, které školí. Proto dokážeme dobře porozumět potřebám Vašeho provozu a poradit, co lze zlepšit a jak dosáhnout úspěchu.
  • Individuální přístup a flexibilita
    Jedna věc jsou jasně daná pravidla práce v pohostinství. Druhá, a to už mnohem obtížněji uchopitelná věc, jsou aktuální možnosti a jiné proměnné aspekty, které hrají z hlediska dosažení úspěchu roli. Největší vliv má většinou lokalita, výše nezaměstnanosti v daném regionu, místní zvyky a reálné možnosti provozovny. Ale může se jednat i o nějaký konkrétní problém, který gastro podnik řeší. Proto naše standardní živá školení vždy na místě flexibilně přizpůsobujeme dané provozovně dle jejich konceptu a individuálních potřeb, dotazů, požadavků, apod. A pokud se nejedná o nějaké zásadní úpravy (např. rozšíření školení pro obsluhující personál o baristický kurz, aj.), cena zůstává stále stejná. Jediné, co chceme zvyšovat, je přínos školení a tržby dané restaurace či jiného druhu gastronomického podniku.


Co koupí některého z našich produktů získáte?

  • 1
    Konkurenční výhodu
    Na rozdíl od konkurence budete zvyšovat jak tržby, tak postupně počet hostů ve Vaší restauraci, protože se hosté budou do Vaší restaurace rádi vracet a budou ji doporučovat dále.
  • 2
    Vyšší tržby
    Pomocí našich auditů rozkryjete rezervy a získáte návrhy řešení vedoucích k vyšší profitabilitě Vaší provozovny. Díky školení servírek a číšníků, kuchařů i vedoucího personálu budou všechny úseky synergicky spolupracovat, zvýší se kvalita obsluhy, služeb i pokrmů a v konečném důsledku i tržby.
  • 3
    Rychlou návratnost investice
    Při objednávce školení pro servírky a číšníky Vám, podle toho v jaké cenové kategorii je Vaše restaurace, stačí obsloužit novým způsobem, který se obsluhující personál naučí při školení, třeba jen cca 10 hostů (i stávajících) a Vaši investici máte zpět. Díky kvalitní obsluze se navíc budu hosté rádi vracet. Námi proškolení kuchaři Vám pak pomohou tyto hosty si udržet a přilákat další, nové na vyhlášenou kuchyni. Tím bude zajištěno, že se Vám tato investice vyplatí i z hlediska dlouhodobého.
  • 4
    Jedinečný produkt
    Školení jsou srozumitelně tematicky zaměřena. Takže ihned jasně víte, na co svoji investici vynaložíte a co je hlavním přínosem kterého školení. Co se týče gastronomického vybavení, vyznačuje se vysokou kvalitou.
  • 5
    Daňovou výhodu
    Všechna školení i poukázky na tištěné knihy lze uplatnit dle Zákona o daních z příjmů jako nepeněžní plnění pro zaměstnance. Gastronomické vybavení si pak můžete zahrnout do nákladů, pokud nevyužíváte paušální náklady.