OBSAH ŠKOLENÍ PRO SERVÍRKY A ČÍŠNÍKY:   JAK ZVÝŠIT KVALITU OBSLUHY A TRŽBY V RESTAURACI

Stáhněte si ZDARMA CELÝ OBSAH školení Jak zvýšit kvalitu obsluhy a tržby v restauraci, který obdržíte v PDF dokumentu. V obsahu se můžete podívat, co vše se servírky a číšníci během školení naučí. Součástí dokumentu je navíc krátká textová ukázka z některých částí tohoto školení.

Vaše osobní údaje (jméno, e-mailová adresa, telefon) jsou u nás v bezpečí a budeme (Miroslava Trojáková vystupující pod obchodními názvy Mirin Group Restaurant Academy, Restaurant Academy a Mirin Group) je na základě Vašeho výslovného souhlasu zpracovávat podle zásad ochrany osobních údajů, které vycházejí z české a evropské legislativy. Stisknutím tlačítka vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním osobních údajů potřebných pro zaslání E-booku (ukázky školení v PDF) a dalších newsletterů a obchodních sdělení od Mirin Group Restaurant Academy, které budou obsahovat zajímavé informace pro restaurace. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat odhlášením se, které můžete provést v každém zaslaném e-mailu. Proč a jak budeme Vaše osobní údaje zpracovávat, najedete zde: Ochrana osobních údajů >>