OBSAH ŠKOLENÍ PRO SERVÍRKY A ČÍŠNÍKY:   JAK ZVÝŠIT KVALITU OBSLUHY A TRŽBY V RESTAURACI

Stáhněte si ZDARMA CELÝ OBSAH školení Jak zvýšit kvalitu obsluhy a tržby v restauraci, který obdržíte v PDF dokumentu. V obsahu se můžete podívat, co vše se servírky a číšníci během školení naučí. Součástí dokumentu je navíc krátká textová ukázka z některých částí tohoto školení.

Vaše osobní údaje (jméno, e-mailová adresa, telefon) jsou u nás v bezpečí a budeme (Miroslava Trojáková vystupující pod obchodním názvem Restaurant Academy) je na základě Vašeho výslovného souhlasu zpracovávat podle zásad ochrany osobních údajů, které vycházejí z české a evropské legislativy. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat. Proč a jak budeme Vaše osobní údaje zpracovávat, najedete zde: Ochrana osobních údajů >>