Někdy stačí opravdu málo, třeba jen malá změna, malé zlepšení a udělá to velký rozdíl. Hlavní však je, aby tento rozdíl kladně pocítili hosté restaurace. Oni jsou tím směrodatným ukazatelem, zda k pozitivní změně došlo, či nikoliv.
Může se jednat skutečně o maličkosti. Třeba obměníte jídelní lístek, změníte velikost porce dipu či přílohy. Nebo zařadíte do nápojového lístku smoothie či nový druh piva. Nebo zkrášlíte prostory restaurace, přidáte svíčky nebo květiny na stůl. Velké zlepšení může znamenat i ozvláštnění umyvadla vložením oblázků do něj nebo obyčejné přidání květiny na toalety. I když někdy stačí je i během provozu udržovat v čistotě. Nemělo by se stávat ale to, aby to bylo úkolem obsluhujícího personálu. Ten má lítat po place a ne lítat uklízet toalety. To může udělat někdo jiný, i kdyby samotné vedení restaurace. Servírky a číšníci mají být mezi hosty a prodávat jim o sto šest, aby tržby restaurace byly co nejvyšší. Správně a co nejvíce prodávat se musí samozřejmě nejdříve naučit. Ale pak je třeba, aby se plně věnovali hostům a vydělávali restauraci víc peněz. Ne, aby dělali jinou práci, která restauraci nevydělá tolik, jako samotný přímý prodej.
V každém případě drobností, které je možné udělat jednoduše a hned, je nespočet. Často pomůže zeptat se přímo hostů a požádat je, aby restauraci pomohli některé věci zlepšit. Nejsnadnějším způsobem je požádat hosty o vyplnění krátkého dotazníku, abyste zjistili, jak byly spokojeni s obsluhou, s jídlem, s prostorami, s toaletami, atd. Je vhodné hostům nechat v dotazníku také prostor pro vlastní vyjádření nebo poznámky. Někdy byste byli překvapeni, co skutečně hostům nevyhovuje a co by si přáli změnit. Přitom se jedná třeba o malé detaily, které ale výrazně zvýší jejich spokojenost a budou se rádi vracet. Stejně tak jedno malé školení může udělat velký rozdíl v tržbách restaurace a podstatně je zvýšit.