V restauraci neznám silnější prodejní nástroj než jsou servírky a číšníci.
Takže když bych si měla vybrat, zda budu investovat do reklamy, která mi možná snad přivede více hostů, nebo do toho, aby se naučili moje servírky a číšníci lépe a více prodávat, neváhala bych ani minutu.
Klidně budu mít levnější talíře nebo skleničky a výzdobu restaurace si zajistím sama, ale chci, aby moje servírky a číšníci skutečně hostům v restauraci prodávali a zvyšovali tak tržby restaurace.
Protože právě servírky a číšníci jsou ti, kteří v restauraci prodávají.
Servírky a číšníci určují, kolik hostů restaurace se bude rádo vracet, co a kolik si toho objednají. Servírky a číšníci zajistí, kolik se Vám vrátí peněz investovaných do reklamy nebo jestli si ji budete moci vůbec dovolit.
Mít pro tento účel proškolené servírky a číšníky je jako mít magnet na peníze.
Jen pokud budou servírky a číšníci umět skutečně hostům restaurace prodat, budou skutečně vydělávat restauraci peníze. A i když do restaurace přijde stejný počet hostů, tržby se zvýší. Protože v restauraci každý host objedná více a tak tam nechá i více ze své peněženky.
A když pak do restaurace přijde více hostů díky třeba reklamě a díky tomu, že hosté se budou do restaurace rádi vracet, bude zisk restaurace více a více stoupat.
Dosud neexistoval jediný návod, jak zvyšování prodeje servírky a číšníky naučit.
Nyní je tomu jinak. Bylo vytvořeno exkluzivní školení právě pro tento účel – aby servírky a číšníci v restauraci uměli prodávat. A navíc, aby je to bavilo a hosté byli spokojení tak, že se budou do restaurace rádi vracet.
Protože prodej v restauraci je především o porozumění hostům.
O porozumění hostům a umění jim zároveň prodat právě to, co je pro restauraci nejvýnosnějším nebo v dané chvíli nejvhodnějším. Třeba když servírce a číšníkovi řeknou v kuchyni, že je třeba prodávat vepřové panenky, protože jich omylem objednali víc a bylo by ztrátové je jen tak vyhodit, nebo něco podobného. A proškolený obsluhující personál to bude umět příchozím hostům prodat tak, že kuchyň vyhlásí tzv. stop stav na daný pokrm, protože už bude vyprodán a doporučí jiný.
Chcete, aby tohle uměli Vaše servírky a číšníci?
Řeknu Vám, jak jsem se to kdysi naučila já.
Po absolvování hotelové školy, kde toto zcela jistě člověka nenaučí, jsem dostala v jedné hotelové restauraci pokyn od kuchyně na prodej některých jídel a k tomu jsme měli akční menu nad rámec standardního menu. A také jsem obdržela pokyny od vedení na prodej některých vín a nápojů, na kterých měl hotel největší marži. A tak jsem to zkoušela…ano, jen zkoušela.
Zkoušela jsem to tak dlouho, než jsem nenasála atmosféru, nepochopila psychologii v pozadí, nevytvořila si v hlavě prodejní techniky a argumenty a pak jsem začala prodávat jak ďas.
A když jsem opouštěla toto pracoviště a kdekoliv jinde jsem pak v obsluze pracovala, dostávala jsem od majitelů restaurací a hotelů děkovné dopisy právě za neuvěřitelné zvýšení prodeje a tržeb z každého jednoho hosta.
Trvalo mi to ale dlouhých 5 let, než jsem přišla na to, jak s hosty komunikovat a jak jim tím prodat to, co jsem chtěla já. Ale učila jsem se to sama, na to nikdy žádné školení ani školy nebyly.
A nyní Vám a Vašim servírkám a číšníkům přináším ten výsledek – to co jsem se sama naučila praxí a co skutečně a bezpochybně prodává. Proto jsem vytvořila pro servírky a číšníky Školení na zvýšení tržeb v restauraci. Takže Vaše servírky a číšníci už nemusí nic zkoušet a jít tou zdlouhavou cestou jako já, ale naučí se to během pár hodin.
Školení na zvýšení tržeb v restauraci je k dispozici buď ŽIVĚ ve Vaší restauraci, nebo jako E-book ve formě PDF. Obě varianty jsou obsahově shodné a stejně účinné.
Pokud kromě toho chcete odebírat rady a tipy pro majitele a manažery restaurací, které pomáhají restauracím zvyšovat tržby, spokojenost a návratnost hostů do restaurace, pak se registrujte k odběru článků ZDARMA.
Prosím nemáte nějaké vyškolené číšníky nebo servírky k dispozici. Jsme Gurmánská Restaurace v Mariánských Lázních a marně hledáme do svého kolektivu 2 spolehlivé kolegy. Ach jo – momentálně nevíme o nikom kdo má zájem se učit – natož se školit. Kdybyste o někom věděli – 606 863 840 .
Dobrý den, paní Mottlová, pokud budeme o někom vědět, rádi Vás budeme informovat. Do budoucna budete moci využít i prostoru na připravovaných webových stránkách http://www.waiteracademy.cz, kde se budou moci školit i samotné servírky a číšníci. K dispozici budou 2 typy školení. Zároveň na těchto stránkách bude sekce, kam budete moci uvést svůj „inzerát“ s poptávkou právě po vyškolených servírkách a číšnících.