Módní prohřešky servírek a číšníků

Módní prohřešky servírek a číšníků

To, že servírky a číšníci nosí uniformu, by mělo být standardem v každé restauraci. Už proto, že hosté se lépe zorientují, kdo je obsluhuje a na koho se mohou případně obrátit, pokud by něco potřebovali. Ideální je, pokud má obsluhující personál jasný stejnokroj. Případně lze nechat pracovní oděvy na nich. Je však třeba je v tomto ohledu usměrňovat. Servírkám a číšníkům...

Teplota v restauraci

Teplota v restauraci

Ať už je venku horko nebo zima, v restauraci by nemělo. Teplotu je možné ovlivnit, alespoň částečně, i na venkovních zahrádkách. Zároveň je ale vhodné dbát na estetiku, která by neměla narušovat krásu prostředí v restauraci. Proto se v tomto článku zaměříme na to, jak vhodně a elegantně ovlivnit teplotu prostředí, ve které se hosté pohybují a tráví svůj čas. Hosté přichází do restaurace,...

osvětlení v restauraci

Osvětlení v restauraci

Jedním z důvodů, proč hosté z restaurace prchají nebo se do ní nechtějí vrátit je osvětlení. Světlo má všeobecně velký význam a vliv na náladu lidí. To je znát třeba v zimním období, kdy lidé jsou více podráždění a unavení. S těmito informacemi lze dobře pracovat i v restauraci a využít jich k tomu, aby se hosté zdrželi co nejdéle a rádi se vraceli. Světlo ovlivňuje z velké...

Káva v restauraci

Káva v restauraci

Výborné jídlo zkombinované třeba s lahodným vínem, které samotné jídlo skvěle podpoří, prvotřídní servis a delikátní dezert. To vše může zkazit detail, kterému restaurace mnohdy nevěnují dostatek pozornosti. A přitom na tom tak záleží. Už proto, že hosté mohou přijít jen kvůli tomu. Řeč je o kávě. Sortiment kávy v nápojovém lístku by měl uspokojit většinu hostů. Proto je důležité, aby...

Čím přispět ke zvýšení zážitku z jídla v restauraci

Čím přispět ke zvýšení zážitku z jídla v restauraci?

Restaurace často zapomínají na důležitý fakt, který taktéž ovlivňuje spokojenost hostů. Především jejich vnímání jídla a zážitek z něj. I taková drobnost může mít vliv na to, zda se hosté budou vracet a dále restauraci doporučovat nebo zda raději půjdou ke konkurenci. Určitou roli v tom hrají také servírky a číšníci, kteří musí aktivně používat příručník místo výmluv. Tou drobností jsou nahřáté talíře. Používání...

Statistika v restauraci

Statistika v restauraci

Ke zvýšení prodeje je všeobecně vhodné využívat údajů ze statistiky. Máme pro Vás jednoduchý tip, který když budou servírky a číšníci používat, zvýší se prodej nealkoholických nápojů. Ne všechny restaurace to tak dělají a ty, které ano, většinou ani nevědí, proč to má význam a jaký. Podívejte se tedy na vzájemné souvislosti. Když si host objedná nealkoholický nápoj, měl...

Jak ozvláštnit zážitek hostů v restauraci

Jak ozvláštnit zážitek hostů v restauraci?

Po objednání jídel přichází jedinečná chvíle. Z jinak nudného aktu mohou servírky a číšníci udělat zážitek pro hosty takový, že hosté budou restauraci rádi dále doporučovat. Navíc tím získá obsluhující personál hosty na svoji stranu. Samo o sobě to není nic zvláštního. Něco extra z toho ale udělá způsob prezentace. Každý z hostů to v dnešní době už zná. Objedná si jídlo...

Ještě nikdo nikdy nevymyslel nic lepšího

Ještě nikdo nikdy nevymyslel nic lepšího

Na opakované návštěvy hostů restaurace a na to, jak budou vnímat jídlo má vliv jedna maličkost. Většina lidí by tomu ani nevěřila. Ale můžete si to sami vyzkoušet, porovnat a následně vyhodnotit a případně změnit něco, co restauraci pomůže prodávat více jídel a zvýšit zároveň spokojenost a návratnost hostů. Jedná se o talíře. Mnohé restaurace se snaží být stylové a moderní a tak...

Komunikace v restauraci

Komunikace v restauraci

Vedení restaurace dělá často jednu chybu. Když ji přestanou dělat, může to velmi pozitivně ovlivnit jak návštěvnost, tak tržby restaurace. A jelikož cílem Restaurant Academy je zvyšovat tržby restaurací a spokojenost hostů, zaměříme se v tomto článku na to, jak vedení restaurace může obojí ovlivnit. Je pravda, že zaměstnávat lidi není někdy jednoduché. Ale ani být zaměstnancem často není...

Jak zvýšit tržby restaurace

Jak zvýšit tržby restaurace?

I když je pro zvýšení prodeje v restauraci nejdůležitější, aby se servírky a číšníci naučili více prodávat ku spokojenosti hostů, je jeden způsob, jak lze zvýšit tržby restaurace snadno a rychle. Byť je pro úspěšnost tohoto způsobu také lepší, aby tomu obsluhující personál pomohl, je toto možné dosavadní řešení, než se to zaměstnanci v servisu naučí. Jedná se o to,...