OBJEDNÁVKA

Z DŮVODU NAPLNĚNÍ KAPACIT JE PROVOZ DOČASNĚ PŘERUŠEN

V případě zájmu o naše služby nebo zboží nás prosím kontaktujte na telefonním čísle +420 776 17 99 18 nebo na e-mailové adrese: info@restaurantacademy.cz.

Děkujeme za pochopení.


Našim cílem nejsou vysoké počty proškolených gastro podniků.

My chceme majitelům a manažerům restaurací či jiných provozoven skutečně pomoci, aby se jim dlouhodobě dařilo.


Co o školení, službách a produktech pro restaurace říkají někteří naši klienti:

Školení bylo určitě zajímavé, nejvíce se mi líbilo, že jsme konkrétní situace a věci přenášeli přímo na náš provoz a přímo na daný problém a snažili se ho dobře vyřešit.
David TobrmanPIVSTRO
S kurzem jsem spokojená, dozvěděla jsem se informace, které byly úplně nové, nebo jsem si jimi v minulosti nebyla úplně jistá. Paní školitelka je profesionálka a dokázala poradit s jakoukoliv otázkou a vyřešit jakýkoliv problém, jež jsem nadhodila jako případnou situaci v restauraci. Ráda se budu jejími radami řídit.
Mirka CzedronováPenzion Aurum
Školení bylo zcela určitě přínosné. Dozvěděla jsem se plno nových a zajímavých informací. Školitelka byla velice příjemná a informace předávala zajímavou a velice přínosnou formou.
Lenka Trejtnarovárestaurace U Soudku
Zhruba týden před otevřením našeho Zájezdního hostince Starý Svět poblíž Votic u nás v podniku proběhlo školení obslužného personálu, vedené slečnou Trojákovou. Školení se neslo v příjemném duchu, bylo skutečně "živé", jak bylo avizováno v nabídce a personál i díky závěrečnému dotazování získal většinu potřebných teoretických informací, které byly potřebné k zahájení našeho provozu.
Kateřina HajičováStarý svět
Když někdo uvádí super recenze, na první pohled se to zdá jako klišé. V tomto případě to tak ovšem není. To, co se někteří zaměstnanci učí celý život - a někteří se to ani nikdy nenaučí - zvládli naši číšníci v průběhu školení. A co více, všechny poznatky uplatňují na place. Protože můžeme mít nejlepší produkty, nejlepší jídlo, ale pokud není zákazník spokojený, je všechna práce back office zbytečná.
Zuzana LovackáHotel Libínské Sedlo
Chtěli bychom Vám mockrát poděkovat za živé školení, které nám velice pomohlo v nastavení našich cílů a priorit v oblasti zvyšování tržeb. Nyní máme jasně stanovená pravidla, kterými se řídí naše servírky, pro které je také velice důležité mít stanovený jasný postup při obsluze našich hostů. Stále se snažíme zlepšovat náš servis. Vždy se ale vracíme k Vašemu školení také v PDF, abychom si znovu utvrdili základní pravidla, která jsou hlavním stavebním kamenem našich pravidel obsluhy. Ještě jednou tedy děkujeme za školení, které pro nás bylo velice užitečné a co je důležité, také srozumitelné.
Klára EnčevováBagel Lounge
Super! Jsme nadšeni! Mělo to smysl. Děkujeme.
Radka Ř.Hotel Šumava Inn
Dle doporučení jsme začali sledovat výši tržeb v přepočtu na jednoho hosta a byli jsme mile překvapeni. Živé školení na zvýšení tržeb v restauraci nám velmi pomohlo. Zisk z každého hosta se nám zvýšil o více než třetinu! A více hostů se nám dokonce i začalo vracet, což se dříve nedělo moc často. Tato investice se rozhodně vyplatila.
M. H.Hotel Julian

Potřebujete něco podobného? Máme to pro Vás! Tápete? Poraďte se s námi.

Potřebujete pomoc?

Napište nám na info@restaurantacademy.cz nebo volejte na +420 776 17 99 18.

Jsme tu pro Vás, rádi Vám pomůžeme.