ONLINE KURZ PRO VEDENÍ: MANAGEMENT V GASTRONOMII

Něco málo o Online kurzu Management v gastronomii: Online kurz je rozdělen do několika lekcí, které si můžete procházet dle vlastního tempa. K lekcím se dostanete po přihlášení se do členské sekce. Přihlašovací údaje obdržíte e-mailem po uhrazení kurzu. Přístup do členské sekce budete mít po dobu 1 roku. Jediné, co účastníci kurzu potřebují, je mít připojení k internetu. Ale pozor, vzhledem k omezené kapacitě členské sekce se prodej online kurzů otevírá jen několikrát do roka. Nepropásněte proto svoji šanci a bedlivě sledujte naše webové stránky, kdy se prodej opět otevře. Nebo nás kontaktujte a rezervujte si místo už nyní na e-mailu: info@restaurantacademy.cz. 

Co se během kurzu naučíte: základy managementu v gastronomii, stanovení vizí a plánu, organizaci práce, vedení personálu a HR management, efektivní využití potenciálu prostor i personálu, řešení problémů a krizových situací, typologii hostů a komunikaci se zákazníky, koordinaci práce obsluhy a kuchařů, spolupráci s šéfkuchařem při sestavování jídelních lístků, propagaci a tvorbu brandu, základy HACCP a bezpečnosti práce, řízení finančních toků a zvyšování ziskovosti, správné nastavení a efektivní využití technologií a systémů v gastronomii, plánování a realizaci inovací, implementace ekologie a udržitelnosti v gastro podnikání.

Pro koho je kurz určen: pro provozní, F&B managery, manažery restaurace, manažery hotelu, ředitele a majitele podniků v gastronomii a další zaměstnance ve vedení restaurace a dalších podniků v pohostinství.

Kde: v pohodlí domova každého z účastníků, v době, kterou si každý sám zvolí. Přístupová hesla do členské sekce, kde jsou připraveny jednotlivé lekce, obdržíte po uhrazení kurzu e-mailem spolu s instrukcemi, jak se přihlásit. 

Délka trvání: 1 rok - to je doba platnosti přístupu do členské sekce

Cena: 50 980 Kč

Poznámka k ceně: cena je uvedena za přístup do členské sekce s online kurzem pro vedoucí pracovníky v gastronomii na 1 rok. Přístupové údaje do členské sekce však náleží pouze objednavateli. Předávání přístupových údajů třetím osobám je přísně zakázáno. V případě podezření na zneužití přístupových údajů budou přístupy okamžitě zablokovány bez náhrady škody a/nebo vrácení uhrazených peněz. Zároveň bude postupováno dle VOP.

Bonusy k tomuto školení:

  • Přímo v online školení jsou zahrnuty bonusové lekce. 

Proč si objednat školení a další služby pro gastro právě od nás?

  • Odbornost školitelů, auditorů, poradců
    Nevaříme z vody. Každý s kým budete u nás komunikovat je z oboru gastronomie a má bohaté zkušenosti s tím, ohledně čeho Vám bude radit. Také školení jsou vytvořena a vedena školiteli s odbornými znalostmi a dlouholetou praxí v oboru pohostinství. Každý ze školitelů je či býval jedním z těch, které školí. Proto dokážeme dobře porozumět potřebám Vašeho provozu a poradit, co lze zlepšit a jak dosáhnout úspěchu.
  • Individuální přístup a flexibilita
    Jedna věc jsou jasně daná pravidla práce v pohostinství. Druhá, a to už mnohem obtížněji uchopitelná věc, jsou aktuální možnosti a jiné proměnné aspekty, které hrají z hlediska dosažení úspěchu roli. Největší vliv má většinou lokalita, výše nezaměstnanosti v daném regionu, místní zvyky a reálné možnosti provozovny. Ale může se jednat i o nějaký konkrétní problém, který gastro podnik řeší. Proto naše služby a živá školení vždy flexibilně přizpůsobujeme dané provozovně dle jejího konceptu a individuálních potřeb, dotazů, požadavků, apod. A pokud se nejedná o nějaké zásadní úpravy (např. o rozšíření školení pro servírky a číšníky o baristický kurz, aj.), cena zůstává stále stejná. Jediné, co chceme zvyšovat, je přínos našich služeb a školení a hlavě tržby dané restaurace či jiného druhu gastronomického podniku. Neslibujeme sice zázraky na počkání, ale kde je snaha, je i úspěch.
  • 1 školení = 1 cena = kompletní znalosti a dovednosti personálu restaurace
    My nemáme školení rozkouskovaná do několika navazujících modulů, z nichž každý něco stojí a je těžké si vybrat. Navíc víme, jak těžké je najít termín, kdy budou moci být přítomni všichni zaměstnanci a případně i kdy bude provozovna na chvíli uzavřena. Školení od Restaurant Academy mají jasné zaměření. Ihned tedy víte, do čeho investujete a co je hlavním přínosem.
  • Zábava místo mučení
    Školení neznamená, že budou Vaši zaměstnanci jako ve škole pouze znuděně poslouchat. Jsme všichni "ze stejného těsta". I naši školitelé již mnohokrát řešili stejné situace, které trápí Váš personál. Proto si společně naladíme přátelskou atmosféru a pohodu. Jen tak bude Vaše zaměstnance školení bavit. Celé školení je spíše jeden velký dialog, během kterého budou Vaši zaměstnanci nejen rádi hltat nové informace, ale budou chtít aktivně sdílet a konzultovat své poznatky a zkušenosti. Tím dochází snadněji k nápravě jejich chyb, rychlému převzetí a osvojení si nových návyků i ke zlepšení kvality jejich práce. Našim cílem je, aby personál školení přímo nadchlo a výsledkem bývá, že se nemůžou dočkat, až si vše vyzkouší přímo v praxi.
  • Spravedlivá cena
    Jelikož chceme podporovat i menší restaurace, kavárny, cukrárny, lokální hospody, atd. i nováčky v oboru gastronomie, máme ceny školení nastaveny ne za školení, ale za osobu. Tím je cena za školení stejně férová pro malé restaurace s pár zaměstnanci, jako pro velké s desítky zaměstnanců. Pokud by školení stálo jednorázově např. 20 000 Kč, tak restaurace s 10ti zaměstnanci by zaplatila za každého z nich jen 2 000 Kč, kdežto restauraci s 2mi zaměstnanci by vyšlo školení na 10 000 Kč za každého. A to není fér. Jsme zastáncem toho, aby školení v přepočtu na osobu bylo pro všechny stejně výhodné. A tomu je přizpůsobena i naše cenová politika.