KOMPLEXNÍ ONLINE KURZ PRO OBSLUHUJÍCÍ PERSONÁL

Něco málo o Komplexním online kurzu pro servírky a číšníky: Online kurz je rozdělen do několika lekcí, které si můžete procházet dle vlastního tempa. K lekcím se dostanete po přihlášení se do členské sekce. Přihlašovací údaje obdržíte e-mailem po uhrazení kurzu. Celý kurz je rozdělen na 2 části, přičemž první je věnována základům obsluhy. Ta je určena především pro brigádníky a začínaící servírky a číšníky. Následuje část nazvaná: Jak zvýšit kvalitu obsluhy a tržby v restauraci. Tato druhá část obsahově zahrnuje stejné informace jako ŽIVÉ školení nesoucí stejný název. Je však doplněno o extra bonusy plné rad, praktických ukázek a odpovědí na dotazy, které z řad servírek a číšníků slýcháme nejčastěji. Přístup do členské sekce je neomezený co do počtu přihlášených zaměstnanců. Můžete tedy proškolit všechny zaměstnance včetně brigádníků, a to za jednu cenu. Neplatíte nic navíc. Platnost přihlášovacích údajů je 1 rok. Za tu dobu se stačí všichni zaměstnanci proškolit, i kdyby jejich tempo bylo pomalejší. Jediné, co účastníci kurzu potřebují, je mít připojení k internetu. Více informací k obsahu školení najdete na stránce o ŽIVÉM školení. Kromě toho se kurz věnuje i základům obsluhy, aby bylo školení komplexní a vhodné i pro začínající servírky a číšníky. Ale pozor, vzhledem k omezené kapacitě členské sekce se prodej online kurzů otevírá jen několikrát do roka. Nepropásněte proto svoji šanci a bedlivě sledujte naše webové stránky, kdy se prodej opět otevře. Nebo nás kontaktujte a rezervujte si místo už nyní na e-mailu: info@restaurantacademy.cz. 

Kde: v pohodlí domova každého z účastníků, v době, kterou si každý sám zvolí. Přístupová hesla do členské sekce, kde jsou připraveny jednotlivé lekce, obdržíte po uhrazení kurzu e-mailem spolu s instrukcemi, jak se přihlásit. 

Délka trvání: 1 rok - to je doba platnosti přístupu do členské sekce

Cena: 49 980 Kč

Poznámka k ceně: cena je uvedena za přístup do členské sekce s online kurzem pro servírky a číšníky na 1 rok. Počet zaměstnanců, kteří kurz v této době absolvují, není omezen. Přístupové údaje do členské sekce však náleží pouze objednavateli (např. restauraci, která chce proškolit své zaměstnance). Předávání přístupových údajů třetím osobám vyjma vlastních zaměstnanců je přísně zakázáno. V případě podezření na zneužití přístupových údajů budou přístupy okamžitě zablokovány bez náhrady škody a/nebo vrácení uhrazených peněz. Zároveň bude postupováno dle VOP.

Bonusy k tomuto školení:

  • Přímo v online školení jsou zahrnuty bonusové lekce. 

Proč si objednat školení a další služby pro gastro právě od nás?

  • Odbornost školitelů, auditorů, poradců
    Nevaříme z vody. Každý s kým budete u nás komunikovat je z oboru gastronomie a má bohaté zkušenosti s tím, ohledně čeho Vám bude radit. Také školení jsou vytvořena a vedena školiteli s odbornými znalostmi a dlouholetou praxí v oboru pohostinství. Každý ze školitelů je či býval jedním z těch, které školí. Proto dokážeme dobře porozumět potřebám Vašeho provozu a poradit, co lze zlepšit a jak dosáhnout úspěchu.
  • Individuální přístup a flexibilita
    Jedna věc jsou jasně daná pravidla práce v pohostinství. Druhá, a to už mnohem obtížněji uchopitelná věc, jsou aktuální možnosti a jiné proměnné aspekty, které hrají z hlediska dosažení úspěchu roli. Největší vliv má většinou lokalita, výše nezaměstnanosti v daném regionu, místní zvyky a reálné možnosti provozovny. Ale může se jednat i o nějaký konkrétní problém, který gastro podnik řeší. Proto naše služby a živá školení vždy flexibilně přizpůsobujeme dané provozovně dle jejího konceptu a individuálních potřeb, dotazů, požadavků, apod. A pokud se nejedná o nějaké zásadní úpravy (např. o rozšíření školení pro servírky a číšníky o baristický kurz, aj.), cena zůstává stále stejná. Jediné, co chceme zvyšovat, je přínos našich služeb a školení a hlavě tržby dané restaurace či jiného druhu gastronomického podniku. Neslibujeme sice zázraky na počkání, ale kde je snaha, je i úspěch.
  • 1 školení = 1 cena = kompletní znalosti a dovednosti personálu restaurace
    My nemáme školení rozkouskovaná do několika navazujících modulů, z nichž každý něco stojí a je těžké si vybrat. Navíc víme, jak těžké je najít termín, kdy budou moci být přítomni všichni zaměstnanci a případně i kdy bude provozovna na chvíli uzavřena. Školení od Restaurant Academy mají jasné zaměření. Ihned tedy víte, do čeho investujete a co je hlavním přínosem.
  • Zábava místo mučení
    Školení neznamená, že budou Vaši zaměstnanci jako ve škole pouze znuděně poslouchat. Jsme všichni "ze stejného těsta". I naši školitelé již mnohokrát řešili stejné situace, které trápí Váš personál. Proto si společně naladíme přátelskou atmosféru a pohodu. Jen tak bude Vaše zaměstnance školení bavit. Celé školení je spíše jeden velký dialog, během kterého budou Vaši zaměstnanci nejen rádi hltat nové informace, ale budou chtít aktivně sdílet a konzultovat své poznatky a zkušenosti. Tím dochází snadněji k nápravě jejich chyb, rychlému převzetí a osvojení si nových návyků i ke zlepšení kvality jejich práce. Našim cílem je, aby personál školení přímo nadchlo a výsledkem bývá, že se nemůžou dočkat, až si vše vyzkouší přímo v praxi.
  • Spravedlivá cena
    Jelikož chceme podporovat i menší restaurace, kavárny, cukrárny, lokální hospody, atd. i nováčky v oboru gastronomie, máme ceny školení nastaveny ne za školení, ale za osobu. Tím je cena za školení stejně férová pro malé restaurace s pár zaměstnanci, jako pro velké s desítky zaměstnanců. Pokud by školení stálo jednorázově např. 20 000 Kč, tak restaurace s 10ti zaměstnanci by zaplatila za každého z nich jen 2 000 Kč, kdežto restauraci s 2mi zaměstnanci by vyšlo školení na 10 000 Kč za každého. A to není fér. Jsme zastáncem toho, aby školení v přepočtu na osobu bylo pro všechny stejně výhodné. A tomu je přizpůsobena i naše cenová politika.