KURZ PRO ZAČÍNAJÍCÍ SERÍVRKY A ČÍŠNÍKY: ZÁKLADY OBSLUHY A PRÁCE S INVENTÁŘEM

Něco málo o kurzu pro servírky a číšníky - Základy obsluhy a práce s inventářem: jedná se o živý kurz, který je zaměřený na nácvik nošení více talířů, základy obsluhy, nošení podnosů s nápoji. Kurz ocení zejména ty restaurace a gastro podniky, kde je potřeba na sezónu přijmout více zaměstnanců, většinou brigádníky. Ti často nemají odborné vzdělání a mnohdy ani praxi. Díky tomuto krátkému školení budou zvládat obsluhu rychleji a efektivněji, vyhnou se nejčastějším prvotním chybám, nebudou se trápit, když bude v létě plná zahrádka hostů a budou vše stíhat, což ocení i samotní hosté.

Co se během kurzu servírky a číšníci naučí: základy obsluhy, nošení více talířů v jedné ruce, nošení podnosů s nápoji, pravidla debarasu.

Pro koho je kurz určen: pro brigádníky a obsluhující personál bez odborného vzdělání a praxe.

Kde: u Vás v restauraci či jiném gastro podniku

Délka trvání: 1,5 - 3 hodiny (dle množství dotazů a počtu účastníků)

Cena: 1 000 Kč / os.

Poznámka k ceně: Minimální počet účastníků jsou 3. Cena je uvedena za 1 zaměstnance. V objednávkovém formuláři je potřeba zadat počet kusů školení odpovídající počtu účastníků. V ceně není zahrnuta doprava školitele / školitelky, kterou je potřeba objednat jako samostatnou položku. 

Bonusy k tomuto školení:

  • Praktický nácvik nošení talířů.

Proč si objednat školení a další služby pro gastro právě od nás?

  • Odbornost školitelů, auditorů, poradců
    Nevaříme z vody. Každý s kým budete u nás komunikovat je z oboru gastronomie a má bohaté zkušenosti s tím, ohledně čeho Vám bude radit. Také školení jsou vytvořena a vedena školiteli s odbornými znalostmi a dlouholetou praxí v oboru pohostinství. Každý ze školitelů je či býval jedním z těch, které školí. Proto dokážeme dobře porozumět potřebám Vašeho provozu a poradit, co lze zlepšit a jak dosáhnout úspěchu.
  • Individuální přístup a flexibilita
    Jedna věc jsou jasně daná pravidla práce v pohostinství. Druhá, a to už mnohem obtížněji uchopitelná věc, jsou aktuální možnosti a jiné proměnné aspekty, které hrají z hlediska dosažení úspěchu roli. Největší vliv má většinou lokalita, výše nezaměstnanosti v daném regionu, místní zvyky a reálné možnosti provozovny. Ale může se jednat i o nějaký konkrétní problém, který gastro podnik řeší. Proto naše služby a živá školení vždy flexibilně přizpůsobujeme dané provozovně dle jejího konceptu a individuálních potřeb, dotazů, požadavků, apod. A pokud se nejedná o nějaké zásadní úpravy (např. o rozšíření školení pro servírky a číšníky o baristický kurz, aj.), cena zůstává stále stejná. Jediné, co chceme zvyšovat, je přínos našich služeb a školení a hlavě tržby dané restaurace či jiného druhu gastronomického podniku. Neslibujeme sice zázraky na počkání, ale kde je snaha, je i úspěch.
  • 1 školení = 1 cena = kompletní znalosti a dovednosti personálu restaurace
    My nemáme školení rozkouskovaná do několika navazujících modulů, z nichž každý něco stojí a je těžké si vybrat. Navíc víme, jak těžké je najít termín, kdy budou moci být přítomni všichni zaměstnanci a případně i kdy bude provozovna na chvíli uzavřena. Školení od Restaurant Academy mají jasné zaměření. Ihned tedy víte, do čeho investujete a co je hlavním přínosem.
  • Zábava místo mučení
    Školení neznamená, že budou Vaši zaměstnanci jako ve škole pouze znuděně poslouchat. Jsme všichni "ze stejného těsta". I naši školitelé již mnohokrát řešili stejné situace, které trápí Váš personál. Proto si společně naladíme přátelskou atmosféru a pohodu. Jen tak bude Vaše zaměstnance školení bavit. Celé školení je spíše jeden velký dialog, během kterého budou Vaši zaměstnanci nejen rádi hltat nové informace, ale budou chtít aktivně sdílet a konzultovat své poznatky a zkušenosti. Tím dochází snadněji k nápravě jejich chyb, rychlému převzetí a osvojení si nových návyků i ke zlepšení kvality jejich práce. Našim cílem je, aby personál školení přímo nadchlo a výsledkem bývá, že se nemůžou dočkat, až si vše vyzkouší přímo v praxi.
  • Spravedlivá cena
    Jelikož chceme podporovat i menší restaurace, kavárny, cukrárny, lokální hospody, atd. i nováčky v oboru gastronomie, máme ceny školení nastaveny ne za školení, ale za osobu. Tím je cena za školení stejně férová pro malé restaurace s pár zaměstnanci, jako pro velké s desítky zaměstnanců. Pokud by školení stálo jednorázově např. 20 000 Kč, tak restaurace s 10ti zaměstnanci by zaplatila za každého z nich jen 2 000 Kč, kdežto restauraci s 2mi zaměstnanci by vyšlo školení na 10 000 Kč za každého. A to není fér. Jsme zastáncem toho, aby školení v přepočtu na osobu bylo pro všechny stejně výhodné. A tomu je přizpůsobena i naše cenová politika.