Obrazy v restauraci

obrazy v restauraci
vhodný obraz v restauraci

Obrazy jsou v restauraci vhodným doplňkem. Slouží k barevnému oživení, podnícení určité atmosféry nebo k estetickému zpříjemnění prostor. Obrazy však mohou být i faktorem, který určuje výši tržeb a zisk restaurace. V tomto článku si proto vysvětlíme, jaké obrazy do restaurace zvolit a jak jejich pomocí tržby hostů v restauraci zvýšit.

Každá restaurace by měla mít své určité zaměření a styl. Může se jednat o restauraci a kuchyni českou, italskou, francouzskou, španělskou, atd. Podle toho by mělo být přizpůsobeno jídlo, interiér prostor, dekorace a samozřejmě i obrazy. Vhodně a vkusně by pak měly být voleny i rámy obrazů nebo mohou být použity obrazy bez rámů. Rámy obrazů by měly každý obraz podtrhovat, měly by jej nechat vyniknout a zároveň by měly být jednotné nebo takové, které se navzájem doplňují.

Obrazy by měly být především vkusné. Vhodné jsou proto obrazy krajin. Zvoleny mohou být obrazy, které doplňují atmosféru restaurace. Například restaurace zaměřená na přímořskou kuchyni by mohla doplnit interiér obrazy pohledů na moře, přímořských restaurací, přístavů. Další možností jsou obrazy se zátiším. Například zátiší s květinami se hodí například do restaurace, která je zaměřená na český venkov, do vegetariánských restaurací, apod. Restauraci lze zvelebit ale také obrazy, které jsou krásné, estetické, moderní. Ale pouze takové, které mají skutečnou estetickou hodnotu, kterou hosté budou moci ocenit. Většinou se v takových případech nejedná o obrazy, které by si hosté pořídili domů, spíše jde o galerijní skvosty a pěkné atypické obrazy.

A nakonec tu máme obrazy, které lze doporučit do každé restaurace bez ohledu na její zaměření. Tyto obrazy dobře pomáhají zvýšit prodej. Jedná se o obrazy, na kterých je jídlo a nápoje. Nemělo by se ale jednat o levné reklamní propagandy. Obrazy pokrmů nebo detailů surovin mohou být zcela jistě kvalitními fotografiemi. Ideální je, aby na obrazech byly ty nápoje, suroviny nebo pokrmy, které má restaurace v jídelním a nápojovém lístku. Takové obrazy mohou při vhodném využití pomoci servírkám a číšníkům při prodeji. Stačí, když k technikám, jak zvýšit prodej v restauraci připojí obsluhující personál také ukázku pokrmu na obraze. Tím navodí hostovi větší chuť na dané jídlo. Navíc host vidí, co si objednává.

Ale i když servírky a číšnici nevyužijí obrazy vlastních pokrmů a nápojů restaurace ve prospěch zvýšení prodeje, může restaurace zvýšit své tržby. K tomu je ale třeba, aby se obsluhující personál naučil všechny důležité prodejní techniky, které povedou ke kýženému výsledku především majitelů restaurací, tedy k dlouhodobé prosperitě.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře a k zasílání e-mailů, které by Vás v této souvislosti mohly zajímat. Zásady zpracování osobních údajů