Kde restauracím často utíkají penízeprodej vín v restauraci

Kde restauracím často utíkají peníze?

Mnoho majitelů restaurací si většinou ani neuvědomuje, kde nejvíce jim unikají peníze. Přitom jde o poměrně jednoduchou záležitost, kterou je jen třeba servírky a číšníky naučit dělat a používat. Stejně jako je třeba je naučit prodávat hostům vhodným způsobem to, co je na jídelním a nápojovém lístku. Nyní se ale zaměříme na prodej něčeho konkrétního,...

Když servírky a číšníci kouří

Když servírky a číšníci kouří

Byť je kouření nezdravé a je nazýváno neřestí, kouří mnoho lidí. A mezi ně patří i někteří z řad servírek a číšníků. Směna je dlouhá a většina kuřáků tak dlouho bez cigarety nevydrží. Jsou však určitá pravidla, která je třeba dodržovat, pokud obsluhující personál kouří během směny. V první řadě je třeba zajistit, aby servírky a...

Změny v restauraci

Změny v restauraci

Čas od času a v některých provozech i častěji se stává, že dojde k nějaké změně. Bohužel stále ještě neumí v mnoha případech servírky a číšníci správně a včas reagovat. Zaměříme se nyní proto na tuto častou chybu a podíváme se na to, co dělat a jak se jí vyvarovat. Protože díky této chybě mohou...

Módní prohřešky servírek a číšníků

Módní prohřešky servírek a číšníků

To, že servírky a číšníci nosí uniformu, by mělo být standardem v každé restauraci. Už proto, že hosté se lépe zorientují, kdo je obsluhuje a na koho se mohou případně obrátit, pokud by něco potřebovali. Ideální je, pokud má obsluhující personál jasný stejnokroj. Případně lze nechat pracovní oděvy na nich. Je však třeba je v...

Teplota v restauraci

Teplota v restauraci

Ať už je venku horko nebo zima, v restauraci by nemělo. Teplotu je možné ovlivnit, alespoň částečně, i na venkovních zahrádkách. Zároveň je ale vhodné dbát na estetiku, která by neměla narušovat krásu prostředí v restauraci. Proto se v tomto článku zaměříme na to, jak vhodně a elegantně ovlivnit teplotu prostředí, ve které se hosté...

osvětlení v restauraci

Osvětlení v restauraci

Jedním z důvodů, proč hosté z restaurace prchají nebo se do ní nechtějí vrátit je osvětlení. Světlo má všeobecně velký význam a vliv na náladu lidí. To je znát třeba v zimním období, kdy lidé jsou více podráždění a unavení. S těmito informacemi lze dobře pracovat i v restauraci a využít jich k tomu, aby...

Káva v restauraci

Káva v restauraci

Výborné jídlo zkombinované třeba s lahodným vínem, které samotné jídlo skvěle podpoří, prvotřídní servis a delikátní dezert. To vše může zkazit detail, kterému restaurace mnohdy nevěnují dostatek pozornosti. A přitom na tom tak záleží. Už proto, že hosté mohou přijít jen kvůli tomu. Řeč je o kávě. Sortiment kávy v nápojovém lístku by měl uspokojit...

Čím přispět ke zvýšení zážitku z jídla v restauraci

Čím přispět ke zvýšení zážitku z jídla v restauraci?

Restaurace často zapomínají na důležitý fakt, který taktéž ovlivňuje spokojenost hostů. Především jejich vnímání jídla a zážitek z něj. I taková drobnost může mít vliv na to, zda se hosté budou vracet a dále restauraci doporučovat nebo zda raději půjdou ke konkurenci. Určitou roli v tom hrají také servírky a číšníci, kteří musí aktivně používat...

Statistika v restauraci

Statistika v restauraci

Ke zvýšení prodeje je všeobecně vhodné využívat údajů ze statistiky. Máme pro Vás jednoduchý tip, který když budou servírky a číšníci používat, zvýší se prodej nealkoholických nápojů. Ne všechny restaurace to tak dělají a ty, které ano, většinou ani nevědí, proč to má význam a jaký. Podívejte se tedy na vzájemné souvislosti. Když si host...

Jak ozvláštnit zážitek hostů v restauraci

Jak ozvláštnit zážitek hostů v restauraci?

Po objednání jídel přichází jedinečná chvíle. Z jinak nudného aktu mohou servírky a číšníci udělat zážitek pro hosty takový, že hosté budou restauraci rádi dále doporučovat. Navíc tím získá obsluhující personál hosty na svoji stranu. Samo o sobě to není nic zvláštního. Něco extra z toho ale udělá způsob prezentace. Každý z hostů to v...

  • Odebírejte nové články

    Nechte si ZDARMA na Váš e-mail zasílat rady a tipy pro majitele a manažery restaurací.

    Vaše osobní údaje (jméno, e-mailová adresa, telefon) budeme (Miroslava Trojáková vystupující pod obchodními názvy Mirin Group Restaurant Academy, Restaurant Academy a Mirin Group) zpracovávat pouze za účelem zasílání newsletterů a obchodních sdělení se zajímavým obsahem pro restaurace, a to v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Stisknutím tlačítka vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoliv odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé kampani. Proč a jak budeme Vaše osobní údaje zpracovávat, najedete zde: Ochrana osobních údajů >>
  • Nejnovější příspěvky
  • Rubriky